/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Får denne fejl
Fra : arnely
Vist : 735 gange
100 point
Dato : 19-03-07 20:45

Inden længe kaster jeg min bærbare ud af vinduet. Jeg har aldrig oplevet en computer med så mange mystiske problemer.

Nå jeg er på nettet sker det på nogle hjemmesider at computeren låser fuldstændig. Jeg kan intet andet gøre ind trykke Ctrl - Alt - Delete, og genstarte computeren.

Computeren spørger om jeg vil sende fejl rapport, som jeg ikke engang kan, da alt er gået i baglås.
I fejl rapporten kan jeg se der står følgende:
szAppName : IEXPLORE.EXE szAppVer : 6.0.2900.2180 szModName : hungapp
szModVer : 0.0.0.0 offset : 00000000

Nogen der har et bud hvad jeg skal gøre

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 19-03-07 20:56

www.eksperten.dk/spm/676106
Tjek dette link det er samme spørgsmål.
Har du kørt antivirus og spyware i sikker tilstand

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 20-03-07 08:10

Det prøver jeg.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 20-03-07 11:46

Det hjælp ikke spor.

Det er bla. denne hjemmeside PC'en låser når jeg går ind på http://kort.eniro.dk/query?what=map

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-03-07 13:32
Kommentar
Fra : alka

Dato : 20-03-07 15:26

Citat
Det er bla. denne hjemmeside PC'en låser når jeg går ind på http://kort.eniro.dk/query?what=map

Nu lige den mappe kan ind i mellem volde problemer. Jeg prøvede lige tre gange i rap, og gik død, og måtte lukke ned med ctrl-alt del. Da jeg så lige skulle kopiere citatet, kom jeg til at trykke på siden og vups var jeg inde på den. Jeg bruger den en del i forbindelse med koordinater til min navigation, og jeg ved, at en del andre også gør det, så det kan jo være pga. "overbelastning" i visse perioder, at det "går galt".

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 20-03-07 17:31

alka - Det er ikke kun eniro der gir problemer. Den her gør også www.magic-kinder.com

Stouenberg - har prøvet og køre en scanning som i tråden fra Eksperten.

Tro desværrer det er en Hardware fejl. Hvis jeg bruger Firefox på nettet sker det samme, at den låser.

Annuller spørgsmålet
Fra : arnely

Dato : 23-03-07 08:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål