/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
keder mig lidt
Fra : Melander
Vist : 536 gange
1086 point
Dato : 14-01-03 20:38

jeg sidder her og kikker på kandu, og der er ikke andet end underlige tips og en masse mudderkastning, og spørgsmål man ikke tør svare på, af frygt for at blive svinet til af klanen herinde.

Så her er et spørgsmål hvor alle kan være med..

I hvilket år er jeg født?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-01-03 20:43

Et forsigtig bud herfra vil være 1978
Brian
PS-op med humøret

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 14-01-03 20:44

nope. not 1978

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-01-03 20:48

Nu kunne jeg jo komme med en kommentar 2003 gange,det ville jo ikke være fair
min sidste bud lyder 1985
så vil jeg lade de andre komme til
MVH og en forsat god aften
Brian

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 14-01-03 20:48

Hvor mange bud får man

hmm.. håber ikke at fornærme dig men 1970 så !!

Kommentar
Fra : labuni

Dato : 14-01-03 20:50

1968 ?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-01-03 21:08

Vi kender INGEN klan herinde ?? (ligner et stort ?)

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-01-03 21:11

Men "underlige" tips, kan jeg godt komme på et :

http://www.kandu.dk/dk/tip/2892

Hvad folk så skal bruge det til i januar måned ?

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 14-01-03 21:27

jeg gætter på 1964, det er en god årgang
God aften trods alt
mvh Bente

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-01-03 21:34

Det var da også et spørgsmål med en vældig volumen.

Det er sikkert noget der vil optage en masse Kanduere i lang tid.

Godt fundet på - mer af den slags, det vil klart højne niveauet.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-01-03 22:47

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-01-03 22:51

dU ER FRA 69 Hov caps lock

og er du ikke det er du fra 61 og så er den ikke længere - ang. mudderkastningen deltag du blot, det er så dejligt anti-kedeligt både at deltage, men osse at forsvare sig .... og pyt med det - man skal jo heldigvis hverken bo sammen med, eller samarbejde med nogen herinde.

Hilsen Karina

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 14-01-03 23:19

Noget med 2, 1972 eller 1982 det siger min "numurologi" mig.
Jeannie

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 14-01-03 23:22

Ja, så var der forresten 1962 (ældre er du ikke, siger "ånden i flasken")
Hilsen Jeannie (som måske skal ty til Tarot-kortene)

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 14-01-03 23:25

Hov hov do dær, do snyder kun et gæt pr. personlighed

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 14-01-03 23:32

Jeg gættede først på et af disse billeder var dig!

http://yff.dk/web_pages/kandu/fnollertest.jpg
http://yff.dk/web_pages/kandu/Alsborg_IT.jpg

Og at du bare brugte det der "Melander" som pseudonym, men efter at have læst nogle "tips" og bl.a. dette spm så... 1989

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-01-03 23:46

? - nååååh ja helt sikkert !!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-01-03 23:49

jeg er godtnok fatsvag - skulle Melander være mig eller omvendt - kan da til Melanders forsvar sige, at det er han ikke, og godt for ham

P.S HVOR stod det at man kun havde et gæt ( et gæt ville være rimeligt - korrekt MEN det stod der bare ikke )

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 14-01-03 23:53

Nåhr, nej det stod der heller ikke så : 1922, 1923, 1924, 1925, 1926...........lol det var nu kun ment som en SPØG, når der skal råbes med store bogstaver

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-01-03 23:58

iiihhh nu ikke pirrelig srhansen

- tænkte jo netop .... at en eller anden så bare kunne køre derudad ,´med årstal - undskyld jeg brugte store bogstaver ....

ja det er jo bare om at fyre løs, det er nemt tjente point ikke

men serøs og det skal man jo være, et naturligt mådehold må jo være et eller max. to tal pr. indlæg

Melander er du ikke fra 61, 69, så er du fra 53 eller 57

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-01-03 00:10

Hehe, jeg håber da Melander får noget for pengene. Det skulle jo gerne ende med han bliver glad igen

I øvrigt nydelige smiley's der er kommet på listen. Jeg vil nu bruge en af de gode gamle og gå i seng

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 00:13

Ja det skulle det gerne ende med, og hvad sker der så - den stakkel bliver beskyldt for måske at være mig

Ja jeg vil osse gå i seng - og mit ALLERSIDSTE bud er ( nu råber jeg igen !! )

Godnat Melander og alle andre.....

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 15-01-03 05:36

hehe, det åbenbart sværere end jeg troede, men jeg skal til at på arbejde nu, så jeg vil give jer, indtil jeg kommer hjem, så får i et hint

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-01-03 05:39

Det er simpelthen det sjoveste jeg længe har været med til.
Når jeg ikke gætter, er det fordi jeg slet ikke kan finde på, hvad jeg skal sige.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-01-03 06:36

Hej Melander.

Har du tænkt på, at du i forbindelse med dit spørgsmål, hvor du beklager dig over ligegyldige tips, spørgsmål du ikke tør svare på af rædsel for at bliver mudderbekastet af klanen?????, på et tidspunkt når spørgsmålet er lukket, forleder nogle til at købe svaret.

For over 50 point kan de købe en fis i en hornlygte, nemlig hvad årstal du er født i, samtidig med at du scorer nogle tilbagekøbspoint. Tror du ikke de efterfølgende sidder med samme fornemmelse, som du beklager dig over?

Du må da indrømme, at svaret kun kan være interessant for dig selv, og måske en snæver kreds omkring dig.

Man kan ikke just påstå, at du med dette er med til at højne kvaliteten.

The Mudmanclan
Ram2

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 15-01-03 18:56

ram2>> hvis du køber svaret på en overskrift der hedder "keder mig lidt" så er det sgu din egen skyld

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-01-03 20:10

Så skal der altså være mindst 2 slags lukkede sp. Dem man gider læse, og dem man ikke gider læse. Og så er det lige jeg gerne vil have en opskrift på, hvordan man på forhånd skelner.

Det er ikke altid folk er lige reklameorienterede når de skriver en overskrift. Jeg er jævnligt stødt på sp. som rummede et interessant indhold, men hvis jeg var gået efter overskriften burde jeg have sprunget dem over.

Men OK du har da ret - det er da min egen skyld, hvis jeg gætter forkert.

Melander - Det kan godt være jeg er lidt tungt opfattende, og muligvis også blottet for humor, men jeg bliver nødt til lige at spørge dig igen, hvad er det morsomme - det der gør det mindre kedeligt, at gætte det netop det årstal du er født i, ud over at man kan være heldig at få 543 point.

Ram2

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 20:47

diiiing .... mit eneste gæt idag går på 1975
det var så mit supplement - til et keeeedeligt indlæg

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 15-01-03 20:48

fatter du minus ram2, jeg lavede dette spørgsmål, fordi jeg kedede mig, sgi ikke fordi jeg synes det er skide sjovt, men hvis en kan få det skønt ved at vinde nogle point, så glæder det mig.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 15-01-03 20:52

kedeligt indlæg

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 21:00

Ja, jeg har aldrig kedet mig så meget - iiihhh skal jeg virkelig SIGE det er ironisk - for det er det .....ikke - det er kedeligt

er du fra 75 ?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-01-03 21:04

Næææ, det er han nu ikke han er fra 1965.

Så lige mit snit til at luske den ind

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 21:10

Du er fra 1959, iøvrigt en årgang hvor 10 øren er penge værd

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 1086 point
Dato : 15-01-03 21:14

Okay - Okay

Jeg vil da også være med så - Jeg gætter på 1973

Mvh.
Ram2

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 15-01-03 21:19

imponerende , den fra klanen, som var mest imod mit spørgsmål, og hele tiden forsøgte at få mig i miskredit, rammer faneme rigtig, jeps jeg er født i 1973.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-01-03 21:20

Et gæt fra mig idag
vil være
Brian

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 15-01-03 21:21

Tak for svaret ram2.

Men selv om du har alt imod mig og mine spørgsmål, har du vel ikke noget imod 1086 point, gætter jeg på..........

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-01-03 21:29

Åhhheee - Gider du lige. Jeg har sgu da ikke ALT imod dig - Jeg kender dig jo ikke.
Så det kan jeg jo af gode grunde ikke have.

Men jeg synes da det er i orden at jeg tilkendegiver min mening - Det kan du da generelt heller ikke have noget i mod??

Tak for pointene - jeg havde nok klaret mig uden, men så fandt jeg på at jeg også ville være med. Det kan jo være jeg i denne lykkens cyklus skulle købe mig et skrabelod også - Jeg havde ikke engang set, at du havde fordoblet gevinsten

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 21:33

Nogen er kan gætte hvilken årgang jeg er (der er ingen point til vinderen) *LOL*

Jeg troede alle 70'ere var taget