/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
får ingen ip add
Fra : henham
Vist : 839 gange
100 point
Dato : 19-03-07 19:58

er der en der er støt ind i samme problem jeg har weebspeed da jeg satte det til brugte jeg usb en nu vil jeg gerne over på mit net kort men når jeg gør det får jeg ingen ip addr har prøvet at slukke og tænde for modem igen og har også taget usb en ud.. jeg har xp

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 19-03-07 20:08

Comp...netkort...................................................modem....internet
er den forbundet sådan. ??

Sluk comp
sluk modem i 5 min
tænd modem
vent 5 min
tænd pc
sæt netstikket i

åbn internet explorer
funktioner
internetindstillinger
fanen forbindelser
indstil
følg guiden.

Kommentar
Fra : henham

Dato : 19-03-07 20:38

ja den prøver også at få en ip add men den får ingen mærkelig når den gør når jeg køre over min usb

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 19-03-07 20:44

Har du tjekket at ALLE kabler sidder ordenligt i?
Jeg har nemlig sommetider samme problem;
hvis bare ét kabel ikke sidder ordenligt i, får jeg ingen IP-adresse tildelt.

//Kettedk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-03-07 21:34

Måske skal du ind i bios og se om det netkort er deaktiveret.

Prøv lige:
H-klik på denne computer > vælg egenskaber >hardware > enhedshåndtering
rul ned og kig på dit netkort........står der noget.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 19-03-07 21:46

TDC's webspeed opfatter det garanteret som en hardwareændring.

Du skal sikkert ind på www.webspeed.dk og omregistrere din hardware.

Hav aftalenummer og kodeord parat ...

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 21-03-07 19:50

Hvaaaa....."henham". Har du fået "hul igennem", eller skal der mere hjælp til?

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-04-07 19:21

....sq dejligt når folk gider følge op.....

Kommentar
Fra : henham

Dato : 15-04-07 08:41

ja jeg har fået hul der kom en tekniker det var mit stik i væggen.. tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : henham

Dato : 15-04-07 08:43

Tak for svaret e.c.

Kommentar
Fra : e.c