/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Sikkerhed
#NavnPoint
stl_s 37026
arlet 26827
miritdk 20260
o.v.n. 12167
als 8951
refi 8694
tedd 8272
BjarneD 7338
Klaudi 7257
10  molokyle 6481
Bullguard antivirusprogram
Fra : ilgp
Vist : 533 gange
300 point
Dato : 19-03-07 18:55

Hej.Er der nogen der kan hjælpe mig videre med installation af ovenstående.Jeg er registreret, men kan ikke få min kode aktiveret.Jeg har prøvet chatten uden held.Han skrev at jeg kunne dobbeltklikke på bullguardikonet nederst til højre, det har jeg prøvet og der sker ingenting.
Jeg har prøvet at gå ind via programmer og klikke på ikonet der, men får bare at vide at programmet kører.Jeg har været inde på hovedsiden, men kan ikke se "fanen konto" nogen steder der skulle ellers ligge et link " angiv licensnøgle " så den vej dur heller ikke.HJÆÆÆÆÆLP
Mvh ilgp

 
 
Kommentar
Fra : disken


Dato : 19-03-07 18:56

Ring til dem.

Kommentar
Fra : Teil


Dato : 19-03-07 19:14

Citat
Jeg har prøvet at gå ind via programmer og klikke på ikonet der, men får bare at vide at programmet kører

Det må da betyde at Bullguard er installeret.

Kommentar
Fra : Teil


Dato : 19-03-07 19:16

eller skriv til dem
support@bullguard.com


Kommentar
Fra : Teil


Dato : 19-03-07 19:19

Hvis du geninstallerer behøver du ikke angive licensnøgle.
Supporten er bl.a. på dansk de har åben kl 14 - 22


Kommentar
Fra : o.v.n.


Dato : 20-03-07 03:53

Da jeg geninstalerede Bullguard, efter en formatering for et halvt år siden, ville programmet ikke acceptere min kode, og jeg henvendte mig til supporten, her er svaret fra dem:

Licensnøglen skal ikke benyttes mere den er blevet registreret med dit brugernavn. Du skal derfor kun bruge dit brugernavn og kodeord for at benytte Bullguard.



Med venlig hilsen


Martin Rhodin

BullGuard Support Team

support@bullguard.com

www.bullguard.com

Du skal ikke bruge koden, din mail adresse er brugernavn og du har et kodeord, når du logger ind på din konto, det er alt, ingen licens nøgle mere

Kommentar
Fra : o.v.n.


Dato : 20-03-07 04:04

På hovedsiden er der 3 faneblade: Oversigt-Konto-Indstillinger, er der ikke det på din ? Hvis ikke er det en ommer, afinstaler programmet, husk at sige NEJ til at gemme indstillinger, ind i mappen Programmer find og slet mappen Bullguard, genstart computeren og instaler den sidste nye version: http://www.bullguard.com/download.aspx Hent den nye version FØR du sletter den gamle

Annuller spørgsmålet
Fra : ilgp


Dato : 23-03-07 16:51

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Hej.En kollega var så sød at han fik løst mit problem.Det viste sig at de sider jeg skulle bruge ikke kunne komme på skærmen grundet Windows SP2`s firewall. Men i må alle have tak fordi i prøvede at hjælpe mig.Med venlig hilsen ilgp.

Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177434
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407981
Brugere : 218879

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste