/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ny pc flytning af post og kont
Fra : Svend.Skaaning
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 19-03-07 17:18

Daws Vi skal have en ny pc. Hvordan får jeg nemmest flyttet post, konti, og adgangskoder over på den ny pc?. Med venlig hilsen Svend

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-07 17:40

Du exporterer dem bare til en diskette eller "stick".....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-07 17:41

Og selvfølgelig importerer dem på den nye.....

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 19-03-07 17:58

har du glemt koderne ? kan du bruge http://www.download-tipp.de/shareware_und_freeware/1811.shtml "pantsoff" det kan aflæse dine koder på freks. outlook den "omdanner" ********* til tal/bokstaver

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-03-07 19:20

hvis det er sådan at du stadig har den gamle kan du jo åbne den og skrive af

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-03-07 20:18

Men du er nødt til at opsætte dine konti manuelt på den nye computer..........

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 20-03-07 01:53

Det kommer jo an på hvilke konti..
Outlook express har en funktion til at eksportere/importere konti.

Du kan evt. prøve Start->Programmer->Tilbehør->Systemværktøjer->Guiden overførsel af filer og indstillinger

Der kan du vælge en masse, bl.a. enkeltfiler og mapper etc. og så smide det ud på en disc, eller usb eller lign..

Håber det kunne bruges.
MVH
Lyhne1