/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp til steam
Fra : Harbo21
Vist : 441 gange
200 point
Dato : 19-03-07 17:09

Håber der en som kan hjælpe mig, mit problem er at jeg ikke kan komme ind og spille counter strike source, fordi den skriver "Error verifying steam userid ticket", og det er noget den skriver lige når jeg skal til at logge ind, nogen gange når jeg lige og komme ind i max 2 sek.
Håber der en eller flere som kan hjælpe mig..

I må osse gerne skrive hvis i kender nogle danske server...

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 19-03-07 17:14

Måske et dumt spørgsmål, men er det et købt spil og har du evt. givet nogle af dine venner dit serial?

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 19-03-07 17:22

man kan ikke lave en bruger uden sin cd key... Så det kan ikk være af den grund. Men jeg tror det er en fejl hos steam. Hvor lang tid har du haft fejlen? Er det noget du lige har fået fx i dag eller er det noget der er sket flere gange? Har du prøvet at genstarte steam, muligvis din computer?

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 19-03-07 17:29

http://www.netplayers.dk/

de har en hel række udemærkede danske servere

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 19-03-07 17:30

Det er et spil jeg har købt, og fejlen er lige kommet

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-03-07 18:24

Citat
"Error verifying steam userid ticket",

Tyder på du har oprettet dig som bruger
et eller andet sted, og er blevet nægtet adgang.

Bruger du ''andres'' kode til at logge ind, så glem det,
du kan KUN logges ind med samme IP adresse, der
tilhører brugeren.

Ellers opret dig NY som bruger --- samme sted.

Kommentar
Fra : fragman

Dato : 20-03-07 01:26

"Bruger du ''andres'' kode til at logge ind, så glem det,
du kan KUN logges ind med samme IP adresse, der
tilhører brugeren. "
Dette er forkert....man kan logge sig ind på alle konti fra alle pcere hvis man har kode og login.

prøv at slette clientregistry.blob i din steam mappe og starte steam op igen, det kan være en update der er gået galt...og at slette den fil hjælper generelt på steam problemer.