/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Brænderprogram
Fra : clou
Vist : 3588 gange
200 point
Dato : 19-03-07 11:43

Hej med Jer

Jeg har på min computer en brænder, som er et combi drev (eller hvad det nu hedder) , som hidtil har kørt udmærket på Sonic, men lige pludselig virker det ikke mere, den kommer og beder om Sonic cd'en, den har jeg ikke, da det var preinstalleret på computeren. Hvad gør jeg så?

Findes der andre brugbare brænderprogrammer til at bruge på et combidrev?

Clou

Kommentar
Fra : clou

Dato : 19-03-07 11:44

PS: Skulle måske fortælle, at jeg har Windows Xp og opdateret IE 7

Clou

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-03-07 12:17

Der er mange brænderprogrammer . Et udmærket er Nero , der kan downloades. Nyere version, vil gerne "overtage" mange funktioner, men du kan jo bare gå tilbage til situationen fæ¨ør , hvis du er utilfreds.

Mon ikke dit gamle præinstallerede brænderprogram havde et installationprogram med , da du fik maskinen. Enten på en cd , eller som fil iet særligt område på harddisken.Det skal man ikke slette.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 19-03-07 12:18

Prøv NERO...evt. en gratis (45 dages) prøveversion :
http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=382

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-03-07 12:40

CdBurnerXp Pro er gratis, nem og god: http://www.cdburnerxp.se/ den er hos mig, blevet afløst af Aspmpoo Burning Studio 5, den var også gratis og på dansk, meget nemmere af bruge end Nero, synes jeg: http://www.ashampoo.com/frontend/products/php/product.php?session_langid=2&idstring=0510 der kan vistnok stadig hentes en gratis nøgle, hvis du er interesseret

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-03-07 14:42

En gang NERO altid NERO. Jeg har brugt NERO lige så længe jeg har haft en brænder, og det fungerer perfekt, både til CD'r og DVD'r.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 19-03-07 17:42

hent dvd decrypter den klarer alt og er gratis

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 19-03-07 18:12

Enig med o.v.n. Ashampoo fungerer fint. Gratis her http://www.vnunet.com/vnunet/downloads/2143157/ashampoo-burning-studio

Sig nej til deres nyhedsbreve, hvis du ikke vil have dem.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 19-03-07 20:34

sti_s jeg har prøvet at klikke på linket, men får besked om at det ikke kan installere - noget med Win32 ikke findes.

Jeg har det tidligere fungerende Sonic liggende, det vil bare ikke mere - ikonerne er nedtonede!

Jeg skulle gerne i gang med at brænde/kopiere hurtigst muligt!

Clou

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-03-07 20:56

måske en systemgendannelse til hvor Sonic virkede. Det er da et forsøg værd.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 19-03-07 21:08

Fijala det er prøvet, dog kun tilbage til, hvor jeg opdaterede IE - kunne det være problemet?

Clou

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 200 point
Dato : 19-03-07 22:03

Det virker nu godt nok for mig. Måske en ny download kan gøre tricket.

Ellers prøv den anden o.v.n. linker til. Den er faktisk også rigtigt udmærket.

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 20-03-07 13:06

Tak for svaret stl_s - det lykkedes i 3. forsøg

Clou