/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Arbejdsmarkedets udvikling
Fra : Linkin_noller
Vist : 977 gange
100 point
Dato : 14-01-03 20:10

Vi er nogle stykker der har et projekt om arbejdsmarkedet udvikling.. Vi skal bl.a. beskrive udviklingen fra industrisamfund, over servicesamfund og til det informationssamfund, vi gerne skulle have på nuværende tidspunkt. Problemet er, at vi har ret svært ved at finde noget om denne udvikling; Hvad de store forskelle er, hvilke konsekvenser det har haft, osv.
Er der nogen der har nogle gode og nyttige links til sådanne oplysninger??
L_N

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-01-03 20:14
Kommentar
Fra : Linkin_noller

Dato : 14-01-03 20:20

Nu var det nok noget lidt mere konkret, jeg søgte.. Du regner vel ikk med at få 100 point for det link....?? ;)
L_N

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 14-01-03 20:29

ahhh, zonker, det må du kunne gøre bedre...

linkin_noller hvis du har fået svar på dit spørgsmål, luk det da venligst (tihi)

Kommentar
Fra : Linkin_noller

Dato : 14-01-03 20:29

Well, eftersom det er en side jeg udemærket kender, men måske ikk syns er helt i top, så syns jeg ærlig talt ikk det er 100 p værd! Sry.. :)

Kommentar
Fra : Linkin_noller

Dato : 14-01-03 20:31

Hehe.. Hmm, har ikk fået svar syns jeg, så lukker ikk spg.! :)
L_N

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 14-01-03 20:43

linkin>>den med spørgsmålet er lidt intern herinde, så hvis du er ny her, så giver den ikke ret meget mening...

Kommentar
Fra : Linkin_noller

Dato : 14-01-03 20:47

Næh, det syns jeg nu heller ikk... =)

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 110 point
Dato : 14-01-03 21:31
Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-01-03 03:18
Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 15-01-03 06:35
Kommentar
Fra : Linkin_noller

Dato : 15-01-03 08:17

Kunne jo desværre kun acceptere et af indlæggene som svar, men takker jer andre mange gange for jeres links oxe.. :D
L_N