/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvorfor skal jeg logge på
Fra : stig54
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 19-03-07 00:52

Jeg har altid kommet direkte ind i xp når jeg har tændt eller genstartet min xp home.
Nu skal jeg midtvejs logge på som ejer, det er irriterende.
Skyldes det en opdatering og hvordan undgår jeg dette irritationsmoment. Der er kun mig som bruger

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 19-03-07 01:38

Ja det er en Windows opdatering, NetFramework, jeg havde et lignende spørgsmål i december, det er så længe siden, at du burde kunne læse, uden at bruge point på at købe: http://www.kandu.dk/Spg97653.aspx du kan åbne Kontrolpanel og Brugerkonti, Ændre en konto og slette kode i din konto, de andre forslag kan du læse i mit spørgsmål

Godkendelse af svar
Fra : stig54

Dato : 19-03-07 02:00

Tak for svaret o.v.n.. Sådan skal det gøres

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-03-07 02:19

Tak for din accept, godt du fik løst problemet