/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Shampoo til Malteser
Fra : the1best
Vist : 1965 gange
100 point
Dato : 18-03-07 21:34

Jeg har en dejlig Malteser på 2½ år. Er der en der kan anbefale en god shampoo som jeg kan anvende eller som har en god ide til at holde pelsen hvid. Hun er kortklippet.
Jeg har også et problem med hendes øjne, de løber meget og efterlader mørke striber.

The1best

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-03-07 21:38

Jeg bruer Aloe-Jojoba shampoo til min hund. Det shampoo der blev brugt hos hundefrisøren fik han kløe af, men dette er dejligt mildt.

Næste gang din huns skal vaccineres, så lad dyrlægen tjekke hundens tårekanaler, de kan godt blive stoppet til, så øjnene render i vand.

Et tegn på at tårekanalerne kan være tilstoppede kan udover de rindende øjne, også være snorken, har du bemærket noget når hunden sover??

Accepteret svar
Fra : HHdoggi-Design

Modtaget 100 point
Dato : 18-03-07 22:41

Du skal bruge
KW shampo med minkolie eller mandel olie
der er også noget til rander ved øjnene

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-03-07 16:59

--Bruger selv KW minkolieshampoo hvis Silke en sjælden gang skal vaskes...
Men hun er godtnok ingen malteser...

Kommentar
Fra : lillian

Dato : 21-03-07 16:03

hej
Jeg bruger til øjene Top Performance ProEye Professional Eye Wipes
af shampo bruger jeg Lambert Kay til Malteser
Hilsen
Lillian

Kommentar
Fra : HHdoggi-Design

Dato : 21-03-07 16:30

KW hvid shampo skal bruge

Kommentar
Fra : lillian

Dato : 21-03-07 17:47

Hej.
Det er dejligt for dig at du er glad for KW

Jeg bruger altid Lambert Kay til Malteser desvære kan det kun købes i USA
samt jeg bruger Lambert Kays Fresh Cle'nan til at rede håret ud før jeg ruller det op
men du har måske dårlig oplevelse med Lambert Kay
Hilsen
Lillian

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 06-05-07 17:59

Tak for svaret HHdoggi-Design.Jeg har først fået hende vaske nu.......hun fødte 2 hvalpe for 3 uger siden, 1 uge før beregnet og jeg har først nu ment hun kunne klare en ordentlig omgang rengøring og ren det blev hun.

the1best