/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Oopen Office
Fra : bjarnebr
Vist : 441 gange
300 point
Dato : 18-03-07 13:27

Jeg har udskiftet MS-Office med Open Office, men hvilket program kan erstatte MS-Publisher?
mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-03-07 13:35

Der er ingen da Publisher er et sammensat program med mange funktionaliteter.
Prøv at anvende writer, der kan en hel del.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 18-03-07 13:53

Kan det også åbne og redigere dokumenter der er oprettet i Publisher?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-03-07 13:58

Citat
Jeg har udskiftet MS-Office med Open Office

Det var da dumt......

Hvorfor dog det......

Du finder ikke noget gratis der kan des samme som publisher....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-03-07 14:18

Publisher er jo faktisk ikke en del af microsoft office, men et selvstændigt program, som desværre ikke deler filer med nogen. Du kan indstallere publisher uden de andre microsoft programmer.
Jeg har selv haft og har mange gode timer med publisher 2000.
Her er et venligt forum som måske ved noget om hvad der findes som erstatning.
www.ubuntudanmark.dk

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 300 point
Dato : 18-03-07 14:27

Prøv at kigge indenfor i OpenOffice forum: http://www.oooforum.dk/viewtopic.php?p=2815 her er der en bruger, som har samme spørgsmål

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 18-03-07 14:49

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-03-07 17:40

Tak for point, og held og lykke med din færden i Open Source verdenen
helt og aldeles tåbelig indlæg fra refi