/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ændre product key i xp
Fra : risvej07
Vist : 794 gange
46 point
Dato : 18-03-07 12:48

jeg har en pc der siger at min version af xp er ulovlig, jeg har en lovlig product key. liggende hvordan skifter jeg product key om, uden at skulle geninstallere xp ????

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 18-03-07 13:03
Kommentar
Fra : risvej07

Dato : 18-03-07 17:26

det virker findt men den vil ikke acceptere min kode ????

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 18-03-07 17:30

Se efter om ikke du har lavet om på Q/G eller B/8

Kommentar
Fra : risvej07

Dato : 18-03-07 17:49

det har jeg ikke ...... men det kan jo "være" at versionen på pcèn er en home...koden jeg har er en pro....kan jeg se hvilken version jeg har på pcèn

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 46 point
Dato : 18-03-07 17:53

Tryk start-højreklik på denne computer-egenskaber, der står det.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 18-03-07 18:17

Du skal have fat i cd'en og kan så reparere den ind over den gamle, det er ikke "kun" kode men en fil i windows der mangler. Den skal så hente den der advantage fil, som kigge efter.

Mener ligeledes det er en pro du har på pc'en tror ikke der har været "ulovlige" home ver. i omløb til mere eller mindre fri afbenyttelse.

Godkendelse af svar
Fra : risvej07

Dato : 18-03-07 20:28

Tak for svaret peet49.
det var lige det jeg havde brug for, men det viste sig at det var en home udgave der er på pc`en
og nøglen er en pro...og maskinen vil ikke opdater fra cd`en, da den udgave der er på pc`en er nyere.....tak for hjælpen

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 19-03-07 08:16

Selv tak.