/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
billigt børnetøj (hvorfra?)
Fra : bøllesmor
Vist : 431 gange
10 point
Dato : 18-03-07 11:54

jeg har lagt mærke til at man kan købe latterlige billige partier med børnetøj inde på qxl.
sælgerne vil selvfølgelig ikke svare mig på hvorfra de får det importeret fra,da det jo vil give konkurrence. men jeg har stor interesse i at finde ud af det, da jeg gerne vil sælge det også. har brugt TIMER på at søge på nettet, men jeg syns bare ikke jeg kan finde noget. det er kinesiske og japanske mærker har jeg lagt mærke til. er der bare én derude der ved noget så skynd dig at skriv. alt fornuftigt bliver modtaget med glæde

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 18-03-07 12:31

Kan du ikke købe en enkelt t-shirt via qxl, så kan du se mærket på tøjet?? Det kan da godt være det er kinesisk eller japansk??

www.alibaba.com

Kommentar
Fra : EnvyMe

Dato : 18-03-07 12:53

Jeg er ret sikker på at det er købt hjem fra østen.. Ligesom alle de Gucci, Chanel og andre designer mærker der bliver solgt på qxl..

Jeg kan se at mange af de ting der bliver solgt er kopier.. selv om de har serie nr og div..

Og tror det samme gælder børnetøjet..

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 18-03-07 13:35

det er sikkert købt hjem fra kina og andre fjernøsten lande.du er nød til at finde en dansk
indkøber der rejser i disse lande...jeg ved at jysk køber tøj igennem en her i silkeborg