/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
bose lifstyle 35
Fra : frederikshavn
Vist : 450 gange
200 point
Dato : 18-03-07 09:31

Hey ,ved ikke lige om det er det rigtige sted at,poste dette spørgsmål,men prøver
jeg har et bose lifestyle 35 anlæg,og her på det seneste ,er jeg begyndt st,have et mega træls problem,som består af anlægget reagere overhoved ikke på remoten,og der er nye batterier i,syntes jeg har hørt at på mediacenteret frontpanel,we der 2knapper man skal trykke på for at nulstille skidtet,for at det kan låse sig fast til remoten igen,men det ksn jeg jo ikke huske hvad det er for 2.har prøvet at tage strømmen i 30min,og sætte det til igen,men efter 5min er det,det samme igen,jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig

Accepteret svar
Fra : Snacky77

Modtaget 200 point
Dato : 18-03-07 15:51

Jeg kender desværre ikke til det anlæg, men hvis du ikke får svar herinde kan jeg anbefale at prøve www.recordere.dk
Der ved de ALT om elektronik og der burde være en der kan hjælpe dig..

Held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 18-03-07 19:13

Tak for svaret Snacky77.