/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
farveskift på shortcuts ikoner
Fra : lham
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 18-03-07 08:27

Har skiftet farve på windows ( kontrolpanel/skærm/udseende) men nu har shortcut ikonerne fået en sort bjælke med hvid tekst -det ser lidt voldsomt ud kan man ikke ændre sort til en anden farve evt ingen farve og ændre tekstfarve ?

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 18-03-07 08:40

gå ind samme sted og tryk på effekter

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 18-03-07 08:53

af og til hjælper dette: højreklik på din skærm - vælg egenskaber for skærm - fanebladet skrivebord - tilpas skrivebord - fanebladet web - fjern flueben i skrivebords elementer - så er den væk (du skal måske genstarte)

hvis din skærm er lavet så den er meget lys kan det være et problem - arghh husker det aldrig når jeg SKAL bruge det

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 18-03-07 10:00

Tak for svaret miritdk. ingen geund til arghh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-07 10:04

haha nå godt jeg huskede rigtigt så - og velbekomme