/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Overvågnings Kamera søges.
Fra : vedikkealt
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 18-03-07 07:34

Hej

Skulle der være EN her der ligger inde med et lille diskret overvågnings kamera, som i første omgang kunne lånes, med 24 timers optager - på batteri - et batteri der gerne må kunne køre pr. 24 timer, så 2 batterier og oplader er også nødvendigt.

Nord / Midtjylland

Venlig hilsen

vedikkealt

PS. Læs lige spørgsmålet engang mere inden du svare

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-03-07 07:43

Det har en privatdetektiv.

Accepteret svar
Fra : tykkemand

Modtaget 110 point
Dato : 18-03-07 08:02

du kan købe et billig sæt her www.spyman.dk eller på QXL kan somme tider være heldig at vinde til ca 300 kr. et kamera som kan bruges
det er faktisk billigere end porto frem og tilbage for ikke at snakke om hvem vil låne noget ud til en
vild fremmed.
og husk nu kun reelle hensigter med sådan en.
hilsen tykkemand

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-03-07 08:20

Det lyder som en større borgerkrig I har gang i deroppe nordpå......

Uden at kende historien er det næsten umuligt at hjælpe, da de ting du måske har i tankerne er ulovlige.......

Så i stedet for 3 forskellige spørgsmål om problemet, var det måske bedre at samle det hele lidt så vi ved hvad det drejer sig om....

Kommentar
Fra : rootyphp

Dato : 18-03-07 08:54

Det er ikke ulovligt at lave tv overvågning på sin egen grund? :)

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 18-03-07 09:06

Hej rootyphp

Det er lige præcis også det, det skal bruges til.

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 18-03-07 09:10

Tak for svaret tykkemand.

Som jeg lige gemmer, "problemet" er bare det skal gå lidt stærkt, men du har ret - HVEM vil låne det ud til en vildt fremmed, men det der ikke spørger, får ikke nej

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-03-07 11:37

Som tykkemand forslår, så gå ind på QXL, her skal du godt nok registreres, men det er gratis.
Jeg har selv købt et videoovervågningskamera der for 350 kr.
Det er i farver, er trådløst med en rækkevidde på omkring 100 meter, og med indbygget automatisk IR-lys, så det kan se i mørke. Det har indbygget mikrofon, så lyden kommer med.

Der er jævnligt sådanne kameraer på auktionen, så her skulle der være en god mulighed for at få fat i et sådant

Der er iøvrigt mange andre gode tilbud på auktionen. Jeg har bl.a. lige købt en automatisk svejsehjelm for 350 kr, helt ny; den koster i almindelig handel over 2000 kr. hos dem der skal tjene tykt på varerne.

Så ind på http://www.qxl.dk