/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Skarp Advokat søges her søndag
Fra : vedikkealt
Vist : 724 gange
100 point
Dato : 18-03-07 05:50

Hej

Skulle der i dette Forum findes en Advokat, som har tid og lyst til HER i dag - Søndag - at skrive et brev - grunden til det SKAL være i dag - i morgen mandag er det for sendt - det drejer sig om forenings / leje lovgivning.
Sagen kort - EN er blevet opsagt og SKAL smides ud af sin Kolonihave - jeg - som er Bisidder for vedkommende - har beviser på at vedkommende - er retmæssig ejer.

Så det jeg AKUT har brug for - er en Advokat, der HER søndag kan skrive et brev, som får opsættene virkning, indtil sagen er ENDNU bedre belyst, gerne af samme Advokat.

Jeg kommer fra Ålborg området - men afstanden skrækker ikke - så midt / nordjylland ville være fint.

Tiden der skal bruges - vil jeg beregne til en times tid.

Venlig hilsen

vedikkealt.

PS. Jeg har opstillet sagen i kronologisk orden, for overskuelighedens skyld.

PPS. Skån mig for JEG TROR - jeg har brug for en ordentlig SKARP Advokat, der af ægte interesse vil gå ind og tage sagen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-03-07 08:14

Slå koldt vand i blodet....

INGEN bliver smidt ud mandag hvis opsigelsen først er kommet de sidste par dage.....

Henvend dig til en advokat mandag....

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 18-03-07 08:24

Hej refi

Det ER og bliver FOR SENT - derfor skriver jeg I DAG SØNDAG.

Kommentar
Fra : rootyphp

Dato : 18-03-07 09:10

http://147.29.40.91/_GETDOCI_/ACCN/A20010034729-REGL
Læs kapital VIII (8) omkring opsigelse af en lejet bolig - håber det hjalp lidt.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 18-03-07 09:29

Hej

Desværre rootyphp

Det gør det IKKE denne gang.

ALT er undersøgt, så det er en Advokat jeg har brug for.

Og den sidste undersøgelse var først færdig i går - desværre - derfor denne "kattepine" men IKKE mig personligt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-03-07 11:38
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-03-07 17:10

Nu er det mandag.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 20-03-07 01:23

Hvorfor lejelovgivning, når vedkommende ejer?

Og der skal en fogedforretning til, for at smide nogen ud.

Håber, at en advokat har givet Jer lidt ro, for indlægget lyder voldsomt...

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 20-03-07 18:55

Hej Til ALLE som har skrevet.

Jeg fandt desværre INGEN Advokat om søndagen - så den første del af skade skete mandag morgen - men reddes kan noget endnu, så ikke manden ryger ud, her tirsdag mogen kl. 7.30 var jeg hos en anerkendt Advokat, med ekspertise ud i lejeret, og han var STÆRKT hovedrystende over hvad den mand - som jeg er 3 die part i forhold til, havde været udsat for.

Jeg havde lavet et oplæg til et brev, så Advokaten hurtigt kunne få et overblik, og det jeg havde skrevet, var så godt, at HVIS Advokaten - ved gennemgang - kom til samme resultat som mig, blot skulle lade det renskrive, så jeg håber at få svar om få dage, men spændende er det.

Hygge fra vedikkealt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-03-07 19:01

Fjerner fluebenet

Annuller spørgsmålet
Fra : vedikkealt

Dato : 04-05-07 13:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål