/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Ferie ved vandet for knofedt
Fra : scarlets
Vist : 549 gange
20 point
Dato : 17-03-07 22:48

Det er sygt dyrt, at leje en sommerlejlighed hér i området. Hér er både børnevenlig strand, marker m mange heste og en lille bitte by. Man kan svømme og sole sig. Gå lidt på café, i bio, på museer og på havnen. Her er stille og meget roligt, tæt på offentlig transport (45 min. m bus til Kbh. (20 min i bil)) Bor 3. hus fra havet i en lejlighed, som trænger til at få ordnet gulve, malet og sat et ovenlys vindue i. Kan vi bytte med dit knofedt og din ekspertise ? Så du gør fint og så holder ferie hér.

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 17-03-07 23:24

Ja og øh! Hvor lang ferie? Jeg mener arbejde først i ca - ? hvor mang m2? og så ferie i tid? Mvh B&S

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-03-07 00:26

Og hvor?

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 18-03-07 10:43

Hvor, hvornår, hvor længe, antal sengepladser.
Hvem har du tænkt skal betale for materialer

Ogyntes der mangler lidt oplysninger

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 18-03-07 14:51

Skriver jeg med nogen med svendebrev på noget som helst ?
Eller de sædvanlige brokhoveder ?
En rigtig håndværker ville vide, hvor lang tid sådan et job tager !
Ferien bagefter aftaler vi forud.
En dobbeltseng og plads til at lægge flere i det andet rum.
Jeg betaler naturligvis for materialer.
54 m2 gulv.
Røgfrit.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 18-03-07 17:54

Øhhh, jeg mener ikke jeg er noget brokkehoved,skriver i det hele tager meget
lidt he. Jeg bad sådan set bare om nogle oplysninger

Og hvor i verden det er, har du ikke oplyst noget om endnu, det syntes jeg da
er ret relevant.

Og ja, der ER et svendebrev til stede hos en af personerne.

Og så undskyld ulejligheden

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 18-03-07 18:59

I en meget lille by, derfor vil jeg gerne lidt nærmere facts.
Hvilket svendebrev kan i byde på ? Den ene af opgaverne er jo en større manøvre.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 18-03-07 21:06

En murer.

Men vi har droppet tanken.

Held og lykke med "udlejningen"

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 18-03-07 21:17

Mange tak.
Det er en tømrer og evt en maler jeg søger.
Rigtig god ferie - håber i finder på noget spændende.