/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
centrallås
Fra : ddhpesa
Vist : 570 gange
60 point
Dato : 17-03-07 21:26

Hej Jeg har en skoda octavia hvor venster bagdør ikke kan åbens med centrallås.Den kan heller ikke åbens inde fra.
Børnesikring har ikke være slået til og jeg har tjæk sikringer.Hilsen pesa

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-07 23:19

Tjek strømmen på selve låsemekanismen.....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-03-07 01:43

Det er da kedeligt . Brug en god dåseåbner. Den kan nok klare sådan en blikdør.

Accepteret svar
Fra : KAAaC

Modtaget 60 point
Dato : 18-03-07 12:54

Du skal nok afmontere dør-beklædningen, og se efter om en træk stang er hoppet af mellem dørlåsen og centrallåsen og det indvendige dørhåndtag, har prøvet hvor det er en fjeder som er knækket, men så kan døren heller ikke åbnes udefra. held og lykke.
Venligst KAAaC.

Godkendelse af svar
Fra : ddhpesa

Dato : 18-03-07 12:57

Tak for svaret KAAaC.