/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
mosegrise
Fra : annefj
Vist : 480 gange
73 point
Dato : 17-03-07 21:04

Er der nogen der har et godt råd til at få fjernet mosegrise

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 17-03-07 21:09

Hvisdu har en bil rør på udstødmingen ned i hullet og start bilen og så ha en spade eller en skovl parat

dr.dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-07 23:21

Prøv at skrive "mosegrise" i googles søgefeldt.....

Der popper 25.700 muligheder op...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-03-07 01:46

Put dem i en stærkt trådbur . Ud på losseren og i forbrændinganlægget med dem.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 18-03-07 09:23

Puds en væsel på dem

Kommentar
Fra : kongsbjerg

Dato : 21-03-07 16:09

Vi har haft held med at få vores muldvarpe til at flytte ved at hælde en smule diesel i hullet og lukke det med jord, mon ikke det også virker på mosegrisene.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 21-03-07 20:37

Det der med dieselolie - minder lidt om, at hestetyve og brøndforgiftere var folk, man hængte før io tiden!
Væslerne/brudene/lækattene/hermelinerne er helt økologiske

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-07 21:32

Citat
Det der med dieselolie

Og så er det skide ulovligt at hælde den slags i jorden......

Kommentar
Fra : storetåen

Dato : 28-05-07 23:52

Anskaf en stor og stærk hankat

Kommentar
Fra : annette-sejr

Dato : 16-06-07 09:42

man kan altså købe gift beregnet til bekæmpelse af mosegrise, er du sikker på at det ikke er muldvarpe ?