/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
e.c >kan du så ka du ;o))
Fra : Manse9933
Vist : 497 gange
60 point
Dato : 17-03-07 20:57

Poæng blev sendt til forkert adresse
http://www.kandu.dk/spg101977.aspx

Kan du så lørdags Hygge dig

Manse99333

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-03-07 21:07

..og Manse9933 ... du har en chance hér ..som alle andre

http://www.kandu.dk/spg101968.aspx

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 60 point
Dato : 18-03-07 14:25

Jammen Manse9933...............det var da ikke mig som holdt ved ................jeg var gået i TV-coma for længst.
Så denne kan du godt anullere

Molokyle - jeg har desværre ikke råd til at kigge på resultatet i din tråd. Så nu kommer jeg aldrig ind på din flotte og validerede side.

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 18-03-07 14:33

Ka du så e.c. hva hva hva,ret skal være ret,og køb dig så et Tv tuner kort så du ikke behøver at forlade pc'en,NÅ

Vi kan ikke have coma tilfælde herinde det
forstyrrer arbejdet og den går ikke>VEL VEL VEL,
ka du så HVA.
Manse ka du så 9933

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-03-07 14:41

Jeg har da lige fået en radio fra OBS til 98kr. med en enkelt stereo højtaler, og hele 3 knapper til at dreje på. Heldige mig.

TV-kort har jeg da...............det ligger oppe på en hylde i en Typhoon æske.