/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Pris på bestemt hjemmeside?
Fra : cbsjanten
Vist : 520 gange
500 point
Dato : 17-03-07 20:10

Denne side her
http://www.cdcovers.cc/

jeg ville meget gerne have en der minder om den
det er kun selve cover delen jeg er interreseret i
alt med preview, opload uden reg. osv
jeg er ikke 100% sikker på at det er php

nogen der har et bud på hvad sådan en side ville koste eller er intereseret i at lave en?
så byd gerne ind

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 17-03-07 22:33

altså, den ser meget simpel ud at lave, tror det vil koste omkring 300 kr for at få den lavet, og så selvfølgelig hvis du selv får domænet og host så er det jo også af egen lomme, så alt i alt, ca. 500 kr, alt efter hvilken host du får dig og hvilket domæne. Men 500 kr er det billigste tror jeg, og det er hvis der ikk er så meget plads på hosten

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 17-03-07 23:48

Hosten er ikke noget problem
jeg bruger denne her host
http://www.servage.net

men da jeg ikke er nogen haj i php
så giver jeg gerne 300 for det

Kommentar
Fra : rootyphp

Dato : 18-03-07 09:16

Photoshop, HTML, CSS, PHP, MySQL

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 18-03-07 09:58

Photoshop, HTML, CSS, PHP, MySQL ?

Kommentar
Fra : rootyphp

Dato : 18-03-07 10:16

du var ikke 100% sikker.. :)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-03-07 10:28

Siden er primært lavet i HTML 4.01 transitional loose.dtd, CSS 2, javascript (..med 'heftig' DOM manipulation) og en database. Eneste php er Google adsie'erne. (Koden leveres af Google selv og koster 400kr. årligt).

Jeg tvivler på at ME.alexanders bud: 300 kr. holder vand.

Mit gæt er ca. 15 - 20.000 kr. hos et webfirma (14 dages arbejde for 1 stk. programmør + 1 stk. grafiker + evt. korrekturlæser) ex. moms.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 18-03-07 10:30

nå på den måde

men som sgat har jeg en god host
300 gb plads
og 2000 gb trafik pr mdr
så skule der siddde en frisk m/k der har lyst til at strikke noget sammen

jeg kan give adskilt ftp adgang til sub domæne så du har mulighed for selv at teste
osv

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-03-07 10:32
Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 18-03-07 10:34

Ja det tænkte jeg nok det ville være dyrt
men så dyrt... det havde jeg ikke lige troet

jeg er jo så dum til hjemmesider at jeg ville have brug for en form for kontrolpanel
til at slette evt fejl opload osv
det vil jo heller ikke gøre der billiger

men jeg er jo nød til at spørge for at få noget at vide

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 27-03-07 17:19

Nogen der kunne tænke sig at lave den til mig
og til hvilken ca pris?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-07 08:53

..ikke her. Dels 'boxer' jeg selv med min kommende hjemmeside: http://cssboxing.com/
Den kommer til at omhandle 'standard' eksempler/skabeloner i CSS, altså en slags opslagsværk man kan hente kodeeksempler fra og den vil være 'oppe' om et par måneder. Dels er der alt for megen bøvl med den slags kontraktansættelser og kommunen/skattevæsen. (Jeg laver ikke prof. arbejde sort!)

Jeg synes du stille og roligt skulle give projektet en chance selv: http://www.hjemmesideskolen.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-07 08:55

Ps. ...men skulle du får problemer med koden undervejs? Så er vi da et par stykker på kandu.dk som er parat til at hjælpe dig på vej

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 28-03-07 11:45

Oki doki
ja kandu har budt mig megen hjælp over tiden, også med min første hjemmeside