/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Msn Versioner
Fra : Holst-Hansen
Vist : 747 gange
200 point
Dato : 17-03-07 10:32

Hejsa.. Jeg har flere gange opdaget at windows live messenger ikke vil logge på p.g.a en fejl kode.. jeg har en fornemmelse af at jeg ikke er ene om problemet. Jeg ville bare lige høre om det er muligt at køre 2 foreskellige msn versioner på samme tid (hver sin konto/e-mail add) Da jeg har 2 forskellige og gerne vil bruge dem begge samtidig..nogle gange altså!! Håber der er en der kan hjælpe!! På forhånd Tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-03-07 10:39

Hvorfor ikke? Du kan have flere browser vinduer åbne, så du vel også have flere MSN vinduer åbne, jeg har ikke selv forsøgt, men prøv dig frem, der sker ikke noget, hvis du ikke kan

Kommentar
Fra : iah

Dato : 17-03-07 10:47

Citat
Du kan have flere browser vinduer åbne, så du vel også have flere MSN vinduer åbne, jeg har ikke selv forsøgt

Det kunne du jo lige selv prøve inden du foreslår det...
Det kan man altså ikke kan jeg hilse og sige!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-03-07 11:14

Citat
(hver sin konto/e-mail add)
læs nu lige spørgsmålet iah, jeg ved godt at man ikke kan være logget på med samme MSN ID 2 steder, men jeg har kun min ene MSN konto og kan ikke afprøve, derfor forslaget om selv at prøve, der sker ikke noget, hvis det ikke kan lade sig gøre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-07 11:26

Selvfølgelig kan du ikke det - med mindre det er på forskellige maskiner.....

Du kan heller ikke have flere versioner af samme browser eller emailprogrammer.....

Kommentar
Fra : Holst-Hansen

Dato : 17-03-07 11:43

..bare i kan blive enige!! Det drejer sig om 2 forskellige kontoer.. så jeg skal have 2 versioner af msn til at køre..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-07 11:50

DET KAN DU IKKE....

Du kan godt have 2 kontoer...

Du kan IKKE have 2 msn versioner på samme komputer...

Du kan KUN være logget på med EEN konto ad gangen....

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 17-03-07 12:01

Jeg har da en kammerat, der bruger windows msn, og når han har besøg af en af de andre venner, logger nr 1 på windows msn, og den anden på alm. msn

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 17-03-07 12:09

Det kan faktisk godt lade sig gøre, hvis du bruger to forskellige MSN-klienter.

Jeg har to klienter installeret, den ene er den almindelige fra Microsoft,
og den anden er en, der hedder Gilly Messenger.

Det du skal gøre, er at hente og installere Gilly herfra:
http://www.cracksoft.net/downloads/GillyMessenger-Setup.exe

Når du så har installeret det, åbner du Live Messenger og Gilly Messenger.
Derefter logger du på din ene MSN-konto med Live Messenger, og på den
anden med Gilly Messenger. Jeg har lige selv prøvet det, og det kan godt lade sig gøre

//Kettedk

Kommentar
Fra : Holst-Hansen

Dato : 17-03-07 12:31

..Mange tak for svaret kettedk. Ved du om der findes en DK sporg version af det?

Kommentar
Fra : totaltctc

Dato : 17-03-07 15:07

Du kan ikke :) som der er sagt

Kommentar
Fra : totaltctc

Dato : 17-03-07 15:07

- alså med micro

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-07 15:34

SKAL det absolut være msn eller microsoft live messenger - for ellers kan du da vælge at installere yahoo messenger - de to kan snakke med hinanden (altså du kan også invitere dine kontakter så du kan snakke med dem på begge)

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 17-03-07 17:15

Citat
Ved du om der findes en DK sporg version af det?

Det gør der vist desværre ikke.

//Kettedk

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 08-06-07 20:38

Hej
Du kan godt have to messenger vinduer åbne en gang. Det skal bare være en gamel og en nye version. Det har været uden problemmer for mig.
Men på denne måde har du så ikke to ens messenger åbne. Og du manglerså også nogle af de nye ting som man så kun kan i det ene vindue.

Jeg har gør det på min nuværende maskine og har også kunne gøre det på en maskine et sted jeg var igang med en uddannelse.

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 08-06-07 20:43

Det kan også lade sig gøre med Messenger Plus:

http://www.msgplus.net
(sig NEJ TAK til sponsorprogrammet under installationen!!!!!!)

Når du så har installeret det, så åbn Messenger-vinduet, og gå ind i indstillingerne
for Messenger Plus, ved at klikke på Plus! oppe i menu-linjen og klikke på Indstillinger.
Dér går du så ind under fanen Messenger, og sætter flueben i "Tillad mig at logge på flere konti på samme tid". Så kan du åbne Messenger lige så mange gange du har lyst til.

//Kettedk