/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Vognmønter
Fra : unlucky
Vist : 1200 gange
50 point
Dato : 14-01-03 17:56

Jeg har en nabo der er ivrig samler af forskellige vognmønter (nøgleringe), er der nogle derude der har samme "last" eller har nogle de gerne vil af med ?

Kommentar
Fra : lasseg

Dato : 08-03-03 20:23

Hej.

Jeg kan skaffe ca. 50 forskellige vognmønter, og de koster 15 kr. per stk.

Hilsen Lasse.

Kommentar
Fra : lasseg

Dato : 08-03-03 20:23

Hej.

Jeg kan skaffe ca. 50 forskellige vognmønter, og de koster 15 kr. per stk.

Hilsen Lasse.

Kommentar
Fra : unlucky

Dato : 10-03-03 21:54

Hej Lasse
Har du e.v.t. en liste over hvor de kommer fra ?

Hilsen Unlucky

Kommentar
Fra : oldfield

Dato : 31-03-03 18:12

hej
jeg har nogle vognpoletter som vi kan bytte med andre hvis du vil.

Hvad har du ?? kan du sende en liste måske??

Min mail er joejensen@jensen.tdcadsl.dk

Kommentar
Fra : Ursula

Dato : 27-06-03 15:02

Hejsa

Har lidt poletter at bytte med hvis det har nogen interesse, så kontakt mig på lemvig@12mail.dk.

Hilsen Ursula