/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
resette printerpatroner
Fra : pitepite
Vist : 1286 gange
60 point
Dato : 16-03-07 20:23

Min canon pixma 4300 bruger kopipatroner, men resette patronerne så den tror at de er fyldte kan jeg ikke få til at virke...

Hygge
Pite

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 16-03-07 20:59

Hej.
Har du prøvet hjemmesiden fyldselv.dk om den findes der.

Mvh EH

Kommentar
Fra : alka

Dato : 17-03-07 10:07

canon pixma printere skal ved oudskiftning til uoriginale patroner have flyttet en chip fra den originale patron over til den nye uoriginale. Jeg ved ikke hvordan, men har læst om, at forkert montering kan medføre, at patronen ikke virker og i værste fald, at patronen bliver ødelagt. Man kan pga. patentrettigheder ikke købe uoriginale patroner til canon pixma med chips endnu.

Kommentar
Fra : pitepite

Dato : 17-03-07 10:42

At skifte patroner ud og flytte chipsen over er ingen problem, men printeren siger hele tiden at patronerene er tomme og det er sku træls

Kom igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-07 11:01

Hold "reset" knappen nede i 10 sek....

Maskinen vil derefter kunne printe, men den vil STADIG vise at patronen er tom....

Det kan du IKKE gøre noget ved....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-07 11:02

PS....

STÅR der ikke reset på knappen - er det den med en trekant på.....

Kommentar
Fra : nenner1

Dato : 17-03-07 11:31

jep reset knappen i 10 sek. virker også på min pixma mp800

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-03-07 13:48

Jeg stillede nøjagtigt det samme spørgsmål herinde for nogle dage siden. Jeg har en MP800R og har smidt et sæt patroner hvor chippen er udskiftet i og der skal du holde Resetknappen (den med den røde cirkel med trekant indeni) inde i mindst 10 sek. eller indtil advarselslampen går ud, så virker de. Men blækniveauet vises forkert, den skal du selv holde øje med.