/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
lav formaterings cd, til acer
Fra : rudik
Vist : 437 gange
75 point
Dato : 16-03-07 20:02

hej, her for nogle månder siden, købte jeg en acer computer fra fona.
da jeg startede den op, instellerede windows sig selv, og da jeg kom ind i windows spurgte den om jeg ville lave en backop cd, det svarede jeg nej til. men hvad jeg ikke viste, var at jeg svarede nej til at brænde en cd med driver og windows til mit acer produkt.

Kan jeg få dette spørgsmål stilt igen, fordi det er jo dumt ikke at kunne formater ens computer med den windows version man fik med til computeren.

håber meget i forstår mit spørgsmål

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 85 point
Dato : 16-03-07 20:05

Mon ikke din 'back-up' installations CD ligger i en 'ekstra' skjult partition på hardisken i din bærbare?

Dette er ikke helt ualmindeligt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-03-07 20:13

Jf.
Citat
Der er kun en partition på denne model, hvilket skiller sig ud fra både Acer og Hp, hvor de laver en backup af styresystemet på 10 GB af harddisken.

..fra en anmeldelse af en LG S1 bærbar... hvilket dermed vil sige at Acer og Hp som regel bruger 10 Gb. af disken til en default backup af operativsystemet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-07 20:15

acer recovery ligger under management recovery i programmer - du kan også bruge ALT+10 til at starte det op

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 25-05-07 16:53

Tak for svaret molokyle.