/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Kan ikke åbne link m.m.
Fra : ppk
Vist : 2319 gange
300 point
Dato : 16-03-07 17:29

Hej

Når jeg har modtaget mail fra KANDU, kan jeg ikke åbne de links jeg har fået uden at skulle kopiere dem over i IE6, der er også andre links jeg ikke kan åbne.

Men for at evt. at få det til at virke igen, kørte jeg CCleaner !

Men nu sker der så det, at hvis jeg prøver at åbne links fra mailen eller andre så kommer denne besked.

Microsoft Office Outlook
Handlingen er blevet annulleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministrator.

Og da jeg selv også er administrator, og ikke lige ved at jeg har lavet ændringer.

Så er spørgsmålet hvordan løser jeg dette problem ?

På forhånd tak.

PPK

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-03-07 17:58

Du skal op i kontrolpanel ? internet indstillinger - avanceret < åben hyperlinks i nyt vindue.

Eller GENDAN indstillinger, hvis det er opstået for nyligt.

Hvis du har indstalleret spyware programmer kan det være dem,
der har ændret dine indstillinger.

Men prøv at se på dine internet indstillinger.
Mener dog også der er noget i MAPPEINDSTILLINGER.

Prøv nulstille begge.

Ellers kan det være din Firewall, der ikke tillader at der
åbnes nye vinduer.

Så skal du ''bare'' tilføje kandu til sikker ZONE.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 16-03-07 18:27

Hej disken

Kunne ikke lige finde åben hyperlinks i nyt vindue under avenceret !

men jeg gendannede lige standarder uden dette dog gav noget andet resutat.

PPK

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-03-07 18:47

Beklager____
Men bortset fra det, mener jeg den lige har været herinde.

Prøv at søg på miridt.dk tror hun kom med svaret.

Ellers kender jeg IKKE til Outlook....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-07 18:57

bruger du outlook eller outlook express ??????

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 16-03-07 19:04

hej miridtdk

Jeg bruger Outlook 2003 !

har også lige opdaget at en internet genvej på mit skrivebord giver denne fejl,

Denne fil har ikke et tilknyttet program. Opret en tilknytning i Mappeindstillinger i Kontrolpanel.

Jeg har så været inde og gendanne nogle forskellige ting uden held, og har også prøvet at genstarte uden det hjalp.

PPK

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 300 point
Dato : 16-03-07 19:07

jeg er lidt i tvivl da du kan have fjernet noget med cc - men:
som regel er det pga popupstopper og du kan bruge CTRL samtidig som du klikker men du kan også opleve der går lidt ged i dine ie indstillinger - prøv så at gå ind under Internetindstillinger - kontrolpanel - vælg fanebladet Programmer og klik på "Nulstil webindstillinger".

genstart din maskine og det burde virke

eller kig her:

http://support.microsoft.com/kb/823301/da

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-07 19:08

ps både ctrl og shift kan bruges hvis det er pga popup-stopperen - det svinger lidt

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 17-03-07 00:56

Tak for svaret miritdk.

Det var dit svar fra kl. 19.07 der fik det hele til at virke igen !!!!

TAK for hjælpen.

God weekend til alle...

PPK

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-07 07:24

velbekomme