/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ikke kraftigt lys mere?
Fra : SjalaJonez
Vist : 704 gange
100 point
Dato : 16-03-07 15:50

Hej

Når jeg sætter strøm stikket i til min bærbar, så plejer skærmen at lyse en anelse kraftigere, men det er den lige pludselig holdt op og det er vildt rigtig irreterende da skærmen nu er meget mørkere.
er der et sted hvor man kan ændre det ? eller er der noget der er gået i stykker?
Det er en HP Pavilion dv2000 bærbar.

SjalaJones

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 16-03-07 16:58

Jeg tror du har klumret med nogle af knapperne!
For du kan justere lysstyrken på skærmen. - Hvordan er et spørgsmål om type/model, men oftest er det i forbindelse med Fn knappen og en af F tasterne, eller måske + og - ???

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-03-07 19:55

På min compaq bærbare er det FN tasten + F9 Eller F10 (lys / kontrast)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-03-07 23:23

Så SjalaJonez - Tryk on the knaps - you know!

Godkendelse af svar
Fra : SjalaJonez

Dato : 17-03-07 00:13

arhhh, nu når jeg kigger så er der faktisk sådan en sol på F7 & F8, hahaha..
vidst mig der tåger lidt..
men takker mange gange og god weekend

SjalaJonez

Kommentar
Fra : severino

Dato : 17-03-07 00:24

Skrue nu ned for lyset, når du skal sove!