/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
lyd forsvinder efter standby?!
Fra : beckski
Vist : 730 gange
50 point
Dato : 16-03-07 08:11

Kære kloge mennesker...
Jeg har et problem!
Når jeg har hørt musik på PC'en - f.eks. med winamp og beder PC'en om stand by... og derefter starter den op igen, så er lyden væk ...
genstart af winamp hjælper ikke, men for at få lyd må jeg genstarte hele maskinen....
hvad er der galt ??
BECK

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-07 08:50

Er det noget den lige er begyndt på ?? Hvis så lav en gendannelse til før problemet opstod.Ellers prøv at gå i kontrolpanel system enhedshåndtering se om der er flere drivere slet dem der er og maskinen vil geninstallerer ved genstart
Hav en god og solrig dag Sune

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 16-03-07 09:38

Hejsa Beck

WinXP ???

En mulighed for at du ikke skal genstarte din Pc for at det virker kan være dette :

1. Gå ind i skærm indstillingerne ved at højre klikke på dit skrivebord og vælge Egenskaber.
2. Her kan du vælge om din Pc skal genstartes eller ej når der er lavet ændringer for skærmen.

Håber det hjælper

Mvh
SANTA