/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Ændre på forsiden - osCommerce
Fra : anetteogjesper
Vist : 394 gange
60 point
Dato : 16-03-07 01:30

Hej

Vi kunne godt tænke os at få ændret lidt på forsiden med hensyn til "Nye produkter i marts".

Vi ønsker stadig at have produkterne for neden, vi kunne bare godt tænke os at få det ændret, så den ikke kun viser de nyeste produkter vi har lagt op, men roterer mellem alle vores produkter.

Er der nogen der kan hjælpe os med at gøre det?

Med venlig hilsen
Anette
www.morsunivers.dk

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 21-03-07 22:24

Forslag til dette. Ombyt Nye vare for marts med Fremhævede varer.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 21-03-07 23:14

Ja, hvad mener du præcist?

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 22-03-07 09:20

Ombyt Fremhævede varer med Nye varer marts. Det vil sige at Fremhævede varer kommer til at ligge hvor Nye varer før lå, og Nye varer kommer til at ligge hvor Fremhævede varer lå før. Med andre ord, man bytter de 2 moduler om på siden.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 22-03-07 12:02

og hvordan gør jeg så det?

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 22-03-07 12:10

Log ind i administrationen. Design kontrol > Skabelon Administration > rediger > ombyt Moduler i Mainpage

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 22-03-07 12:17

Jeg har ikke noget der hedder Design kontrol > Skabelon Administration under min admin?

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 22-03-07 12:20

Hvad er adressen på din shop

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 22-03-07 12:27
Kommentar
Fra : 2100

Dato : 22-03-07 12:34

Kan se at du har koblet modul Fremhævede varer fra. Vedr. Design kontrol ved jeg så ikke hvad det kaldes i din administration, men det er der du skal lave det om, også vedr. fremhævede varer.