/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
er der trådløst i den her ??
Fra : return
Vist : 549 gange
400 point
Dato : 14-03-07 21:24

besidder en acer aspire t135 sidder der trådløst net kort i den her pc og hvis der hvordan får man det til at virke der er allerede en bærbar der køre trådløst via router so er koblet til stofa modem

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-03-07 21:39

Hvis du har manualen til den, vil det fremgå af den, om der er indbygget netkort.
Ellers må du købe et PCMCIA kort til den.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 410 point
Dato : 14-03-07 21:49

Nej der er ikke wireless adapter men et almindeligt netkort til kabelforbindelse.
Det kan du se her.
http://www.dooyoo.co.uk/pc-desktops/acer-aspire-t135/details/

Men du kan købe en USB adapter som passer til den router som du vil koble dig på.

Kommentar
Fra : return

Dato : 14-03-07 22:03

hvad så hvis jeg fjerner det nedt kort der sidder deri og sætter et trådløst netkort i vil det så komme til at virke ???????????

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-03-07 22:12

Du behøver ikke at fjerne netkortet. Du kan bare deaktivere det, hvis du senere skulle få brug for det.
Om det kommer til at virke, er et godt spørgsmål, det kommer an på hvem der piller!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-03-07 22:12

Du kan gøre flere ting.
1. Fjerne det alm. netkort og sætte et adapterkort i (wireless netkort)
2. Sætte et adapterkort i ved siden af det alm. netkort.
3. Sætte en USB adapter i.
4. Tilslutte en repeater til dit alm. netkort hvis der er langt hen eller mange mure signalet skal i gennem.

Følg nøje brugsanvisningen og brug medfølgende program.

Kommentar
Fra : Snacky77

Dato : 15-03-07 14:56

Jeg har skiftet netværksudstyr en del gange efterhånden og langt de fleste gange behøver du ikke at gøre andet end at købe et USB eller PCMCIA netværksadapter, sætte det i computeren og vupti så kører det hele.. Spørg eventuelt der hvor du køber kortet om det er kompatibelt med din router eller om de har kendskab til nogle problemer med din router og den adapter du har valgt..

Held og lykke

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-03-07 17:25

Din comp kan ikke bruge PCMCIA netværksadapter. (det er til bærbare comp)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-03-07 18:46

Bare køb et trådløst pci netkort lige som dette.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=145979

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 17-03-07 09:54

Tak for svaret e.c.