/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
hjælper søges
Fra : simon15
Vist : 429 gange
20 point
Dato : 14-03-07 19:59

hey
mig og en af min venner er ved at lave en slaks chat men vi vil gærne havde en der er god til php til og hjælpe os vi skal havde lavet et community med profil gb

vis i kan lave meget i php eller er bare god til det kan vi bruge dig
så skriv det her inde

Kommentar
Fra : kablarsen

Dato : 13-05-07 21:31

Lige en kommentar: I er klart bedre stillet ved at kombinere PHP med fx Flash-programmering når det gælder chats. Jeg har selv lavet et chat-modul hvor PHP leverer teknologien og Flash giver det et pænt interface (med PHP alene bliver I nok nødt til at opdatere hele siden hver X sekund... ikke særlig pænt og voldsomt båndbrede-krævende).

Bare et godt råd!!

-kabl

Kommentar
Fra : lemint

Dato : 14-06-07 00:38

Det ville gøre det nemmere hvis du kunne fortælle hvad præcis du skal bruge en php progger til.
Samt hvad du definerer som chat. - Når du snakker om gæstebog og profil etc. for det mig til at tænke på noget "arto lookalike".

Beskriv hvad det egentlig drejer sig om - så vil jeg se på det.