/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
batteridrevne tandbørster
Fra : ps080171
Vist : 2559 gange
50 point
Dato : 14-03-07 17:51

... hvor køber man sådan nogen? Kvickly har haft nogen, og Føtex har en gang imellem, men er der nogen der har dem hele tiden?

Kommentar
Fra : myg

Dato : 14-03-07 18:08

El-Giganten har dem som regel - ellers kan du få dem hos en isenkræmmer.
Jeg kan absolut anbefale Braun - de er rigtig gode. Har brugt dem i over 10 år!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-03-07 18:29

De fåes da hos samtlige isenkrammere, større varehuse m.m.

Kan også anbefale Braun.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-07 18:32

Nu er der vel forskel på en ELtandbørste og en BATTERIdreven.....

sååååå

Hvad er det for en du mener.....

Kommentar
Fra : michaelsp

Dato : 14-03-07 18:43

Hej Ps080171

Føtex har jævnligt Brauns batteridrevne el-tandbørster til lidt under kr. 100.

Vi har opbrugt et par stykker af de rigtige Braun el-tandbørster med oplader, og jeg vil klart foretrække den batteridrevne. De holder simpelthen længere - og ikke mindst så holder de styrken længere på et par gode duracell batterier end opladeren kan give. Vi har efterhånden fået købt ind af de batteridrevne, så vi nu har en hjemme og en i hver af vores rejsetasker.

Forbruget at batteri er ikke så voldsomt, som man kunne frygte.

P.s. Vi har også prøvet nogle af de almindelige tandbørste producenters batteridrevne el-tandbørster (ca. kr. 40) som ofte er udformet som figurer til børn. De er simpelthen det rene legetøj, og kan slet ikke sammenlignes med Brauns.

Venlig hilsen
MichaelSP

Kommentar
Fra : myg

Dato : 14-03-07 18:50

Batteriet i en Braun opladeligt holder i adskillige år, hvis man altid lader den stå tændt - så har den også altid fuld kapacitet. Sammenlign så indkøbsprisen for en med oplader i forh. til en anden + mange batterier, så er der ikke meget forskel.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 14-03-07 20:36

DEN SIDSTE NYE GENOPLADELIGE TANDBØRSTE FRA BRAUN,
ER SIMPEL HEN, SOM AT HAVE VÆRET TIL TANDRENSNING HOS TANDLÆGEN,
JEG SKAL LOVE FOR DEN GØR RENT.

PRISEN VAR OMKRING 1000 KR, KØBT HOS TANDLÆGEN.

JEG TROR IKKE, DEN FÅES BEDRE.

MVH AG112

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 15-03-07 16:35

Citat
... hvor køber man sådan nogen? Kvickly har haft nogen, og Føtex har en gang imellem, men er der nogen der har dem hele tiden?

Jeg er aldrig gået forgæves i vores lokale Super Best.

God jagt

Kommentar
Fra : michaelsp

Dato : 03-04-07 01:01

Hej Ps080171
Fandt du børsten?

Kommentar
Fra : storetåen

Dato : 28-05-07 01:48

Har lige købt en i Brugsen.