/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Siden kan ikke vises
Fra : Rikki4
Vist : 476 gange
50 point
Dato : 14-03-07 11:19

Jeg har det problem at siden vil ikke vises
og det er rigtig mange sider der er tale om
det er sider jeg har kunne komme ind på uden problemer før
Kan i hjælpe mig
(jeg håber at jeg har lagt mit ? det rigtige sted, for det er jeg ikke særlig god til sorry)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-07 11:20

Dine internetindstillinger er nok sat for højt.....

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 14-03-07 11:24

prøv følgende: Åbn IE -> Funktioner -> Adm. tilføjelsesprog. -> Aktiver eller deaktiver tilføjelsesprog. -> deaktiver QUICKfind BHO

hvis det ikke virker: har du overvejet Firefox ?

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 14-03-07 11:24

Hej refi

Hvordan laver jeg det om
Rikki

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-03-07 11:25

Eller du lige skal en tur til sun og hente Java.
www.sun.com
lidt ned i højre side kan du hente Java (gratis)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-07 11:31

I Internetinsstillinger - sæt den til mellem-høj......

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 14-03-07 11:32

hvis du ikke har rørt ved dine sikkerhedsindstilinger, er de som standard sat til middel og det er ikke for højt.
du kan selv checke det: Åbn IE -A Funktioner -> Internetindstillinger -> fanebladet Sikkerhed og check om skyderen er sat til "mellem".

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 14-03-07 11:32

Hej hcma
Jeg er så ny inden for pc
at jeg begyder at stamme, når der er nogen der taler om et andet program end det der lige var med pc'en, i det her tilfælde Firefox
Rikki4

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-03-07 11:40

Rikki4 - du skal ikke blive nervøs, og er der noget du ikke forstår, så bare spørg.
Der er ingen spørgsmål der er for dumme, men måske en forklaring der ikke er god nok.

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 14-03-07 11:45

Hej

Lokalt internet

høj
mellem
mellemlav
lav
den er sat til mellem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-07 11:45

Citat
Jeg er så ny inden for pc
at jeg begyder at stamme, når der er nogen der taler om et andet program end det der lige var med pc'en

Det ses tydeligt i din historik hvor du roder med alt fra netprintere til ftp....

Kommentar
Fra : Rikki4

Dato : 14-03-07 11:46

Tak e.c

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 14-03-07 11:57

Rikki4 >> jeg regner med at du benytter Internet Explorer 7.0, når du færdes på nettet (da den følger med styresystemet).
Der findes andre browsere. f.eks. Firefox, som anses for sikrere, hurtigere og bedre end IE.
Den ligner IE7.o meget af udseende, og du kan roligt installere den og benytte den som nr.2-browser, særligt på de sider hvor du ikke kan ind med IE7.0.
Jeg lægger lige et link til den her: http://www.firefox-download.dk/
Du downloade den bare og installerer den. Når du så vil benytte den, åbner du bare den i stedet for IE7.0.
Prøv den - du bliver glad for den
Der er bare et lille punkt: hvis du har et Logitech tastatur, virker dine normale internetknapper derpå ikke, da Logitech kun har udviklet drivere til IE

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-07 12:10

når spørger nu engang bruger windows hvorfor så ikke forsøge at hjælpe med problemet i stedet for at gøre det mere problematisk med at hente en anden browser

Rikki4 har du opdateret til IE7 på windows update og er maskinen i det hele taget opdateret ???

(du kan se i kontrolpanel - tilføj/fjern programmer om du har IE7 installeret)

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 14-03-07 12:17

miritdk >> er helt enig, men IE7.0 har det med nogle gange at opføre sig mærkeligt, så derfor firefox-forslaget som alternativ.
Mange, mig selv incl., har haft samme problem som rikki4. Jeg (og flere) har fået løst problemet med at deaktivere QUICKfind BHO. (men ikke alle)
Tror det har noget at gøre med kombination af hardware- / programkonfiguration.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-07 12:20

hcma jo - og jojo - men når rikki4 nu siger hun ikke er for meget inde i det hele - så er der ingen grund til at pådutte noget andet.

måske ville det hjælpe at kende nogen af siderne - der kan være opdateringer - whatever - ???

rikki4 - hvad står der på de sider du ikke kan se ????

ps... jow IE7 kan drille - men den bliver åbenbart ikke ved

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-07 12:24

Citat
høj
mellem
mellemlav
lav
den er sat til mellem
.... pga disse oplysninger tror jeg på det er IE6 der er tale om - for i IE7 er der kun 3 muligheder

nu går jeg ud og driller solen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-03-07 16:40

Rikki4 - hvis nu du lægger et link til den/de sider som du ikke kan åbne, så vi kan kigge med.
Hop hen til den side som ikke vil vises.
h-klik oppe på adresselinien, og vælg kopier.
Hop ind i spørgsmålet her.
H-klik i skrive feltet og vælg sæt ind.
send

Nu er det muligt at vi måske kan se hvad der evt. kan bremse visningen hos dig.

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 19-04-07 14:23

Hvis der er tale om en masse søgesider.. Bla. Google, Yahoo, Jubii osv.. Men at den godt vil loade andre sider, kan jeg måske hjælpe..