/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
papirclips til vedhæftet fil
Fra : cesar
Vist : 854 gange
100 point
Dato : 14-03-07 10:15

Hej
Er der nogle der ved hvor jeg kan aktiverer den papirclips der normaldt ligger i "vis overskrift til indholdsrude" som kommer frem når der er en vedhæftet fil, den mangler i min brors ae. Jeg kan ikke finde nogle steder jeg kan klikke et flueben af eller på. Jeg har et flueben i vis indholdsrude og under meddelser samt vis i vis overskrift til indholdsrude

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-07 10:18

Hos mig (den er engelsk) ligger det i "costomize coloums" - der kan du hakke af HVAD der skal vises....

Hvilket email-program er det ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-07 10:19

den clips viser sig kun når der ER vedhæftede filer - hvilken version oe kører din bror ???? Og er det hele opdateret ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-07 10:19

refi tror du ikke ae = or

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-07 10:20

I OE er det "vis" "kolonner"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-07 10:20

oversætter lige refi´s engelske - gå i vis og vælg kolonner

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-07 10:21

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-07 10:21

altså - vis - kolonner - sæt flueben i vedhæftet fil

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-07 10:22

Citat
refi tror du ikke ae = or

Næh....

OE

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-07 10:24

æuw - skift id til falkeøje refi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-07 10:44

det var dog besynderligt - jeg sidder lige nu og kigger på en naboputer - og der KAN man faktisk slet ikke aktivere den åndsvage clips (ikke at jeg tror det gør noget for vedkommende) - hvor filan er SÅ problemet ?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-07 10:47

De første komputere med tilhørende programmer man lavede i 60erne, havde IKKE denne mulighed

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-07 10:48

tadaaaaaa refi - den her jeg skal gøre lidt ved er ikke mange måneder gammel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-07 10:51

Det kommer jo helt an på hvilke programmer, opdateringer osv. vi taler om.....

Men det er lidt "spam" af spørgerens spørgsmål

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-07 10:53

ja vist er der så - heller ikke meningen der skal rodes mere med det - undrede mig bare

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-03-07 11:22

I Outlook Express 6 kan man i "VIS" > kolonner > sætte "V" i "vedhæftet fil"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-07 11:28

e.c det er der ligesom svaret på - opdater knappen !!!!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-03-07 11:31

Jeg prøver bare at gøre jeres svar ................................ forståeligt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-07 11:32

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-07 11:33

Er forstået

Kommentar
Fra : cesar

Dato : 14-03-07 11:42

Hej igen det er outlook 6 jeg kan godt nok fjerne og indsætte fluebenet fra vis kolonner men det vises stadig ikke på linien "vis overskrift i indholdsrude" maskinen er helt ny of opdateret

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-07 11:52

LUK programmet og start det igen.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-07 12:03

nææ det er ikke nok at lukke igen - når man er inde i kolonner - skal der godt nok sættes flueben i vedhæftet fil - men der skal også lige klikkes på nulstil

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-03-07 17:13

OE 6
Vis > lay out > er der [V] i vis indholdsrude.

Kommentar
Fra : cesar

Dato : 14-03-07 17:47

Ja der er hakket af i indholdsrude og vis overskrift i indholdsrude det er den knap til højre i vis overskrift i indholdsrude der ikke er der.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-07 17:54

klik så på nulstil for hulan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-07 17:54

Så er der nok ikke nogen vedhæftet fil

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-03-07 18:48

Prøv at sende en vedhæftet fil til dig selv (bare en wordfil)

Kommentar
Fra : cesar

Dato : 15-03-07 12:53

Jeg har nok formuleret mig forkert jeg kan se og åbne vedhæftede filer fra kolonnen, det er kun den klips der viser sig på linien der hedder "vis overskrift på indholdsrude" der mangler alt andet virker

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 15-03-07 13:33

cesar har du prøvet mit forslag ( det virker alle de steder jeg har forsøgt det)

ind i vis - kolonner - sæt flueben i vis vedhæftet fil - og klik på knappen nulstil - det er netop det med at nulstille der gør udslaget

Kommentar
Fra : cesar

Dato : 15-03-07 15:07

miritdk
Jeg har ikke haft tilgang til min brors computer så jeg har kunnet prøve nulstil. Jeg har sendt en besked om at prøve din metode

Godkendelse af svar
Fra : cesar

Dato : 16-03-07 09:14

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-07 09:21

nå det var da en hel krig for at få det i orden

Kommentar
Fra : cesar

Dato : 20-03-07 10:46

Jeg Slutter lige af med at sige det ikke virkede der er stadig ingen clips i linien

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-03-07 11:09

hmmm - så da også - måske skal din bror genoprette outlook express så (jeg har nu aldrig været ude for det ikke virkede hvis oe ellers var i orden)

oplysninger her under punkt 56 : http://hcma.dk/tips51to60.htm#no56