/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6233.
Fra : hms
Vist : 521 gange
100 point
Dato : 14-03-07 09:59

Hej.
Nogen her på forummet der lige kunne hjælpe mig med lidt min nye Nokia 6233 ?

Det drejer sig i enkelthed om at få stillet telefonen så den ikke går i sort skærm efter ca.3 sek.

Jeg har frøvet med at sætte "Timeout" under pauseskærm til 30 sek. men det har ingen indflydelse på dette.

Håber I kan hjælpe.

m.v.h.
HMS

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-03-07 10:07

Hvisden går i sort skærm 3 sekunder efter sidste tastetryk, så tyder det på der er noget galt med telefonen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-07 10:15

Jeg tror ikke det er muligt....

Mine 2 SEer gør det samme. Vi ledte længe for en løsning og forskellige kontakter til SE gav alle samme resultat...

Det er lavet for at spare batteri....

Dertil skal så også siges at er man f.eks. midt i at skrive SMS eller andet - den går ud - vil ethvert tastetryk sætte den dertil hvor du netop var kommet da den gik ud....

Det virker måske lidt irriterende, men er en vanesag....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-03-07 10:17

Er der slået strømsparefunktion til?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-07 10:25

Ikke på vores

Kommentar
Fra : hms

Dato : 14-03-07 16:45

Hej.

Har selv chekket op på det under forskellige Nokia forum's.

Muligheden er der ikke da det er nye regler der er trådt i kraft vedr. brug af telefonen i bilen. Har man f.eks telefonen til at sidde i en holder, skal den efter hver aktivitet blænde ned efter ca. 5sek. for ikke at genere føren af bilen , så.........

m.v.h.
HMS

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 14-03-07 17:11

Ja som sagt....

Det kan IKKE ændres.....

Godkendelse af svar
Fra : hms

Dato : 14-03-07 17:23

Tak for svaret refi.