/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
conveter
Fra : Tr4nE
Vist : 529 gange
20 point
Dato : 14-03-07 01:55

hej jeg ville hører om der var nogen der viste hvor jeg kan downloade et gratis og meget godt program hvor jeg kan konveter fra avi til dvdrip..!? ville godt give lidt flere point for svaret men har desværre ikke flere..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-03-07 01:58

Troede at avi var dvd-rip? Vil du ha en film til at passe på en cd, eller en film til at fylde en dvd?

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 14-03-07 02:02

hmm okay det kan da godt værer at det er, men når man f.eks søger på google så finder den en masse programmer man kun kan prøve.. og det hjælper jo ikke særlig meget når jeg vil ha brændt den ud på et par skiver,,,

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 14-03-07 02:05

altså dvs at man kun kan konverter måske 20 min af filmen.. total steneren

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-03-07 02:09

For en uge siden "opdagede" jeg Super, jeg bliver mere glad for hver gang jeg bruger den det eneste der ikke kan omdannes, er WMA filer med DRM læs om og hent dette fortræffelige program her: http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-03-07 03:08
Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-03-07 03:10

Og det GØR ikke ONDT at klikke på diverse links...
ALT er gratis.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-03-07 10:05

Citat
Og det GØR ikke ONDT at klikke på diverse links...
ALT er gratis.

Men det kan det komme til senere når man ukritisk klikker på alt hvad der rører sig...

En god ting er lige at tjekke INDEN man klikker:

http://www.explabs.com/

iah

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 14-03-07 22:37

"disken" haha nej det er jeg godt klar over mester men nu har jeg sku snart prøvede de første 20 programmer og de levede sku ikke helt op til forventningerne... så jeg tænkte at det ikke ville skade at hører nogen herinde...

Kommentar
Fra : Tr4nE

Dato : 14-03-07 22:53

o.v.n. det lyder til at være rimelig nice.. men ehm jeg syntes da ikke jeg kan downloade det inden på det der link..!?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 20 point
Dato : 15-03-07 01:17

Jo da, du klikker bare videre på Download and use, så kommer du til denne side: http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html helt nede i bunden er der ikke mindre end 4 muligheder for hentning

Godkendelse af svar
Fra : Tr4nE

Dato : 09-05-07 17:23

Tak for svaret o.v.n..