/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon Pixma MP800R
Fra : Fijala
Vist : 851 gange
200 point
Dato : 13-03-07 19:35

Jeg har købt nogle af de uorginale patroner hvor du skal flytte chippen fra den gamle patron og over på den ny. Problemet er så nu at du skal reesette så printeren tror at man har sat en ny patron i. Men jeg kan ikke finde ud af hvor den resettes.

Kom nu ikke med alle de gode velmente råd om at købe originale patroner, for jeg ved godt hvad for ulemper der er med dissse uorginale, men de var billige og jeg var nødt til at prøve.

Kan købes fx. her.
http://www.nordic-ink.dk/index.php?cPath=585_26_55_83&osCsid=7dec5b531dcd3c6a13b43705dfcb795f

og vejledning

http://www.mediecentralen.com/temp/compatible_cartridge_install.pdf#search=%22nulstille%20printer%22

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-07 22:13

Denne skulle virke

Reset: After installing the cartridge, hold the RESET button located
on front of the printer for 5 seconds. The printer will continue to print
using the refilled cartridge but when you view the Ink Status Monitor
it shows the ink tank level as empty.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-03-07 22:32

ja det har jeg jo også læst mig til men hvad for tast er RESET

Jeg har dog talt mailet liodt med Nordic Ink og de har guidet mig igennem. Reset knappen er den med den røde cirkel med trekant i midten. Den skal holdes inde i ca. 10 sek. eller indtil en advarsels lampe går ud.

Og der er korrekt at blækniveauet er lig med nul , men den printer fint. Så skal man blot selv holde øje med det.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-03-07 22:34

Nu sidder der jo ingen knapper på fronten på en 800R da de jo alle sidder for oven. Så vejledningen er yderst mangelfuld

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 13-03-07 23:07

Når bare du har fundet knappen kan det vel være ligegyldigt

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 14-03-07 16:18

Tak for svaret refi.

du får sgu mine point

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-03-07 16:26

Selv tak....

Foran foroven kan SAGTENS betegnes som fronten......