/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Sikkerhedssko
Fra : jes-a
Vist : 2121 gange
20 point
Dato : 13-03-07 11:10

Hej

Jeg skal bruge nogle sikkerhedssko som går lidt op ad anklen og er til at gå i i mange timer uden at få ømme fødder og hård hud. Hvilke mærker kan anbefales?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-03-07 13:50
Kommentar
Fra : jes-a

Dato : 13-03-07 14:36

Det var støvletten jeg tænkte på. Har du prøvet dem fra harald nyborg, for de andre er dog halvdyre.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 20 point
Dato : 13-03-07 14:56

Firmaet Brynje laver godkendte sikkerhedssko.
De har også støvletter. (jeg har et par som er gode)

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-03-07 15:19

Dem fra H-Nyborg er næsten som rigtige sko.
Men de har jo, den hårde sål, som gør dem lidt mere stive
en almindelige sko.
Har selv prøve at gå med dem, 8 timer og syntes ikke de er
ubehagelige eller generende.
Men man skal lige vænne sig til dem.
Ellers køb dem et nummer for store, så du kan lægge et blød indlæg i dem.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 13-03-07 15:19

Jeg har brugt stålex i flere år, de er nærmest som kondisko, at gå i og med rigtig god fodstøtte. Jeg er igang med at slide det fjerde par op nu. Fås med/uden sømværn. pris lige godt 800 kr.
se link: http://www.tego.dk/product.asp?product=677

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-03-07 15:29

BASTA kan også bruges jeg går i dem 9 timer om dagen

dr.dem

Kommentar
Fra : Erik10

Dato : 13-03-07 16:51

Hej

Jeg har HKS, bruger dem mange timer om dagen. Prøv det lokale byggemarked de har mange forskellige til forskellige priser. Jeg tænker ikke på H- Nyborg

MVH
Erik

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 13-03-07 21:08

Jeg har gået i H-Nyborg sikkerhedssko . . . de er stive, klodsede og kvaliteten er ikke ret god . . . men de er jo da også billige. Andre har nævnt forskellige mærker, prøv dem og køb så dem du synes bedst om. Sikkerheds sko er dyre ja, men dine fødder er endnu dyrere, så pas på dem. Hvad betyder 500,- i den sidste ende, hvis skoene ikke er behagelige.

vh ol

Godkendelse af svar
Fra : jes-a

Dato : 10-06-07 17:45

Tak for svaret e.c. købte nogle fra brynje. De er gode.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-06-07 18:21

- husk at holde øje med dine fødder her i varmen.
Det kan være at de skal smøres lidt ind så de ikke tørrer ud.