/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Fra m4p til mp3 eller wma?
Fra : lsdmulle
Vist : 501 gange
200 point
Dato : 13-03-07 10:28

Hejsa!

Håber der er en, som kan hjælpe mig!!!

Jeg har købt et musiknummer hos iTunes og fandt så ud af, at det ikke var i mp3-format, men i stedet m4p. Og dette format kan windows media-player ikke afspille.

Hvordan laver man det om til mp3?

Håber på hjælp. På forhånd tak.

Hilsen lsdmulle

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-03-07 12:31
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-07 12:49

Mon det ikke lige er en opgave for Super, et gratis program der kan omdanne de fleste lyd og video formater, hvis jeg husker rigtig, er I-Tunes formatet aac som supportes af Super, læs om mulighederne og hent programmet her: http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Kommentar
Fra : lsdmulle

Dato : 13-03-07 16:53

Hejsa!

Begge gode forslag, men jeg kan ikke få det til at virke

Hilsen lsdmulle

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-03-07 17:49
Kommentar
Fra : DJHolm

Dato : 13-03-07 18:04

Hej du

På følgende link kan du downloade en prøveversion af Sonys Sound Forge http://www.sonymediasoftware.com/download/step2.asp?DID=559

Det er et genialt lille stykke værktøj. Når det er installeret, åbner du blot filen inde i SF. Derefter burde du kunne gemme den på ny i MP3 eller Wav....... Ellers må du sige til, så skal jeg prøve at guide dig

Kommentar
Fra : Snacky77

Dato : 13-03-07 19:04

Du kan prøve det gratis program Switch fra NCH Swift Sound.. Tror nok det kan konvertere de fleste formater..

Kommentar
Fra : lsdmulle

Dato : 14-03-07 13:59

Hejsa!

Har prøvet alle jeres forslag men programmerne kan ikke genkende mit format.

Håber en eller anden kan hjælpe mig.

Hilsen lsdmulle

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-03-07 14:00
Kommentar
Fra : lsdmulle

Dato : 14-03-07 15:30

Hej igen!

Ih hvor jeg føler mig dum!
Her får man så mange gode tips, og så kan jeg ikke få det til at virke. Og virker det endelig så kan man kun konvertere 30 sekunder af en sang.

Ville bare gerne have konverteret et enkelt nummer, men det kan åbenbart ikke lade sig gøre uden at skulle betale for det eller hvad?

Hilsen lsdmulle

Kommentar
Fra : lsdmulle

Dato : 14-03-07 22:33

Hejsa!

Jeg har fået løst problemet. Man kan med iTunes brænde en cd og derefter ripper man cd'en med Windows media-player. Så virker det.

Hilsen lsdmulle

Annuller spørgsmålet
Fra : lsdmulle

Dato : 15-03-07 13:20

Jeg løste selv problemet