/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Smiley's uden malware
Fra : metteto
Vist : 596 gange
100 point
Dato : 13-03-07 10:27

Hej

Jeg bruger Outlook 2003.
Hvilket program kan man hente til brug sammen med outlook, uden at få hentet en hel masse malware osv. med. Og jeg vil helst ikke hente MSN's, den har jeg ikke de bedste erfaringer med?

KH Mette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-03-07 10:43
Kommentar
Fra : metteto

Dato : 13-03-07 11:03

Hej mirit
Hvor mange steder kan du være på én gang.
Kigger lige

KH Mette

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 13-03-07 11:21

Jeg ville gerne have en toolbar liggende med Smileys, men det er måske kun MSN, for så klarer jeg mig uden
Eller er MSN blevet sikrere siden jeg brugte det for 1-2 år siden??
KH Mette

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 13-03-07 11:49

Der er jo den mulighed, at du installerer den gratis version af Incredimail.
Der får du masser af smilies.
Du kan så bruge Incredimail, når du vil sende lidt sjovere emails, end Outlook tilbyder.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-03-07 12:53

Der vil altid være en risiko med disse toolsbar, så hvis du ikke har et effektivt værn mod alskens skidt og snavs, så vil jeg da forslå, at du selv laver et lager af diverse smily's og andre sjove tegninger og animationer.

Der er altid sikrest bag din egen dør IK?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-03-07 15:16

(smågriner lidt til metteto)... af og til kan jeg være rigtig mange steder på een gang - sådan indtil routeren brænder varm og puteren koger *G*

du behøver ikke gøre andet end at bruge de smileys du vil - dem kan du have i en mappe i dokumenter og installere derfra. Husk at scanne efter hentning

Der er altid en risiko ved de forskellige instant messengere - men holder man lidt øje og er kritisk så går det ikke galt

Hvis du bruger windows live messenger er der lidt mere sikkerhed ( som du selv skal sørge for) - ved at netop bruge indstillingerne under funktioner til at undgå de værste faldgruber.

Men.. hent nu ikke noget fra smileycentral - lige pludselig går det galt !.. men kig lige på dem så du genkender dem de skjulte steder rundt omkring - ikke alle websteder reklamerer for dem åbenlyst.

Windows live messenger (msn) har en forbedret sikkerhed ved at du kan vælge at den automatisk scanner med dit av program - derudover er det en god ide at:

åbne messenger - funktioner - indstillinger - filoverførsel - flueben i afvis kendte usikre filtype og fjern fluen i del automatisk baggrundsbillede - her kan du også sætte dit av program .Under delemapper kan du vælge den funktion helt fra (ingen grund til den) - og under beskeder og lyde kan du fravælge blink - osv - det er temmelig indlysende hvad man bør og gør

Severino - jeg tror metteto mener toolbar på den måde at man kan klikke i messenger for eks .

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-03-07 15:38

Ja sikkert! Mirit!
Jeg har selv haft afprøvet en del toolbars gennem tiden, og de er da også smidt på porten igen.
Forinden har jeg "lånt" hvad jeg syntes om, af smily's, scannet dem og gemt dem lokalt på putdyret!
Så jeg har idag et hav af diverse små gif og jpg'er til at smække på mails og lignende, og har da også delt ud af dem, på en mere sikker måde, til libhavere!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-03-07 15:44

rettelse jeg lige blev gjort opmærksom på installere derfra = indsætte fra

ved slet ikke noget om smileys (eller hmmm *G*)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-03-07 17:14

Ej, mirit nu havde vi ellers lige opbygget en meget stor tillid til dig!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-03-07 17:16

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-03-07 19:19

Her er lidt smileys som du kan kopiere over til word.
Jeg ved ikke om man må gøre det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-03-07 19:21

hahaha ja dem kandu ikke har ophavsrettigheder til må vel

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-03-07 19:30

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 13-03-07 20:06

Det er jo farligt atforlade putte her i mere end en 1 time af gangen. Man risikerer jo et godt grin når man vender tilbage.
e.c
Tak for mange gode input
Går lige i prøverummet.
Mirit,

Vi ses

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-03-07 21:00

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-03-07 09:15

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-03-07 09:18

Og du kan bare markere alle de smiley's > h-klik > kopier > åbn word > h-klik > sæt ind.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 14-03-07 16:21

Hej søde e.c. Den var jeg med på.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-03-07 17:16

OK - men det var altså ikke for at nedgøre..............

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-07 17:37

e.c - må man opfordre til tyveri ???

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 50 point
Dato : 14-03-07 18:51

Tyveri.................hallo - det var naturligvis for nemt at kunne sætte disse smileys ind i en kandukommentar.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-07 19:44

Godkendelse af svar
Fra : metteto

Dato : 16-03-07 19:29

Tak for svaret e.c.
Der er ingen af jer der kommer med den ultimative løsning,men findes jo nok ikke.
Gad vide om det er derfor jeg ikke har fiúndet den undervejs i min søgen

e.c, så vidt jeg husker former known as emesen?? du kommer tættest på med en konkret lettere suspekt løsning.
Tak for et par gode grin.
KH Mette

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-03-07 19:47

Selv tak.
Hilsen.
Emesen (udtales MSN) / Eyvind / e.c / Emesen. ( med punktum )
Ingen af os kan holde de andre ud og vi har derfor blacklistet hinanden.

{ Nostalgismiley }

Kommentar
Fra : metteto