/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TIL BEKSKI !!!
Fra : kissan
Vist : 691 gange
10 point
Dato : 13-03-07 10:21

Jeg mente.....jeg Går straks igang

KISSAN

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-03-07 10:32

hahaha - lidt ærgeligt man ikke kan rette sine indlæg når man ser sine fejl

kissan - læs lige tippet igen - BjarneD har faktisk lagt hans mening om det og det vil jeg stå inde for - her pustes der også - selvom støvsugeren kan tage de let tilgængelige og ufarlige steder

Skal der rengøres meget - for eks hos rygere - skal der skilles ad og gøres ved - DET er en omgang man ikke ligefrem ser hen til

men god arbejdslyst

prøv at kigge lidt her http://images.google.dk/images?hl=da&q=dirty+computer&btnG=S%C3%B8g+i+billeder&gbv=2 SÅ får man pludselig rengøringslysten tilbage

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-03-07 10:48

Noget som er vigtigt når der støvsuges med plastforlænger (ej metal ind i en PC), er at alt skidt/støv/nullermænd fjernes fra blæservingerne. En blæservinge med skidt på en enkelt vinge vil være i ubalance og støje/ødelægge sig selv.
Har du ingen trykluft - så køb en haveukrudtssprøjte som denne:
http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o.20070315.p.Havesprojte_5_L
Den kan du pumpe op og blæse lidt med. (husk ingen berøring med metal inde i comp.)
Med et tryk på 2,5 bar skal der ikke blæses direkte mod dit ansigt.
Eyvind.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 13-03-07 11:51

Mirit,efter jeg så dit link(hvor klamt)(vi er begge rygere)tror jeg nok at
der skal hjælp til fra en der vil skille skidtet af for osDet tør jeg ikke selv !!!!!!
Tror nok den trænger til en tur da den brommer af os ind imellem
Men tak for jeres gode råd,selvom det nok ikke lige var meningen med det
Nu vil jeg gå ude i solen og finde noget andet der også trænger til en klud
Hejsa

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 13-03-07 11:53

Mirit....dit svar!!!!
Det går bare godt

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 13-03-07 11:54

Og dit link

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 10 point
Dato : 13-03-07 15:58

Godkendelse af svar
Fra : kissan

Dato : 09-06-07 02:27

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk