/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Nye baghjul - Partner klipper
Fra : gribben1
Vist : 933 gange
100 point
Dato : 13-03-07 00:18

Jeg har det problem at baghjulene på min Partner (selvkørende/elstart) falder fra hinanden!

Her i lokalområdet har man ikke den service - så vidt jeg kan se i lokaltelefonbogen.
Hvor kan man få nye baghjul, når maskinen er ca. 8 år gammel - og kan det betale sig?

At anskaffe en maskine med eltændingen er i øvrigt heller ikke smart - jo de første par år?
Det var faktisk en dyr fætter at anskaffe (jeg kan ikke trække snoren til start) sååå, det vil være en hjælp, hvis nogen ved noget.

Jeg bor i Padborg området.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 13-03-07 07:53

Jeg ville prøve at kontakte et firma som har hjemmeside på nettet. Jeg tror at Bauhaus eller Bilka ville kunne hjælpe. men søg evt. på Google efter havemaskinefirmaer. Jeg har fundet en side, og bladrer man der vil man nok kunne finde et tlf.nr. eller emailadresse. http://emamotor.dk/emamotor/index.php/cPath/22_34?osCsid=b4e8bd406f0e868acee9240df1205b31

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 13-03-07 09:05

I næsten alle byer ligger der en "plæneklippermand" de ligger som regel inde med en masse stumper.
Spørger man pænt kan man tit få nogle brugte hjul til en plæneklipper, uden at det koster alverden.

Har du ikke mod eller lydt på at lede efter sådan en plæneklippermand, så skal du nok kigge efter en ny maskine. De kommer nok på tilbud iløbet af ganske få uger.

Skal man ud og købe nye dele, kan det som regelt ikke betale sig.

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 13-03-07 13:51

Tak for svarene, som jeg ikke rigtig kan bruge til noget, så jeg annullerer spørgsmålet

Annuller spørgsmålet
Fra : gribben1

Dato : 13-03-07 13:51

Jeg har desværre ikke modtaget et brugbart svar, og annullerer derfor dette spørgsmål