/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Slet "søgeord" fra Explorer?
Fra : Fieeh
Vist : 811 gange
40 point
Dato : 12-03-07 20:30

Hvordan sletter man alt det man har søgt på, på internettet, i tidens løb? Det er en smule træls, at man får den der lange liste på google, når man skal søge efter noget, og man bare får den der lange liste, af irrelevante ting man også har søgt på :P

Kan det lade sig gøre? Det virker jo ikke ligefrem ved at slette cookies kun :(

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 12-03-07 20:51

Internetindstillinger - generelt - ryd oversigten

Prøv det

- Anden

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 12-03-07 21:05

Det virkede ikke :)

Accepteret svar
Fra : kettedk

Modtaget 50 point
Dato : 12-03-07 21:07

Klik en enkelt gang i søgefeltet, tryk pil ned, og hold musen over det søgeord,
du vil slette. Tryk så på tasten Delete.

//Kettedk

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 12-03-07 21:09

P.S.:

Hvis du bruger Internet Explorer 7:

Tryk på tasten Alt, for at få menuen frem (under adresselinjen).
Vælg derefter Tools -> Internet Options.
Under Browsing History trykker du så på knappen Delete,
og i det vindue, der kommer op, trykker du på knappen Delete Forms.

//Kettedk

Kommentar
Fra : clou

Dato : 12-03-07 21:12

Jeg tror ikke det er i adressefeltet, der skal noget væk, men derimod indholdt i Søgemaskinen, ikke Fieeh?

Jeg følger lidt med på sidelinien, kan nemlig heller ikke huske hvordan!

Clou

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 12-03-07 21:15

clou -> Hvis du bruger IE7, kan du gøre som jeg skrev i mit seneste indlæg.

Citat
Tryk på tasten Alt, for at få menuen frem (under adresselinjen).
Vælg derefter Tools -> Internet Options.
Under Browsing History trykker du så på knappen Delete,
og i det vindue, der kommer op, trykker du på knappen Delete Forms.

//Kettedk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-03-07 21:19

altid godt at få ryddet op i internet explorer ind i mellem

gå i funktioner - internetindstillinger - fanebladet indhold - autoudførelse og herunder indstillinger (knappen) - fjern flueben i webadresser - så er du fri for den lange liste

du kan også se om du vil forandre andet samme sted

Kommentar
Fra : clou

Dato : 12-03-07 21:27

Det er ikke webadresserne der skal fjernes, dem kan jeg da sagtens fjerne, men hvordan er det man sletter søgeresultaterne i Søgemaskinen (Jubii, Google eller anden god søgemaskine)

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 12-03-07 21:30

Tja, det kan jo gøres på den langsomme måde:

Citat
Klik en enkelt gang i søgefeltet, tryk pil ned, og hold musen over det søgeord,
du vil slette. Tryk så på tasten Delete.

- Hvis du da mener søgeORDENE og ikke søgeRESULTATERNE?

//Kettedk

Kommentar
Fra : clou

Dato : 12-03-07 21:35

Her er det vist:

Funktioner - Internetindstillinger - Indhold - Autoudførelse (Indstillinger) - Fjern flueben i Formularer - Tryk Ok og Ok

Clou

Godkendelse af svar
Fra : Fieeh

Dato : 12-03-07 21:37

Tak for svaret kettedk.

Kommentar
Fra : Fieeh

Dato : 12-03-07 21:38

Og jer andre selvfølgelig :)