/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
Fra bladet, "En skør verden"
Fra : mystik
Vist : 4393 gange
10 point
Dato : 12-03-07 17:33

Kan i huske bladet, "En skør, skør verden" ?

Deri var der et billed af et afkom, hvor et menneske sku ha parret sig med en krokodille...
Da der stod på forsiden, at det var et grufuldt syn, undlod jeg simpelthen at bladre over på siden...
ER det her virkeligt sandt...eller finder man bare på alverdens fede historier bare for at sælge historier/blade..?

Da jeg faktisk ikke tror ret meget på alle de åndssvage blade - som jeg selv ikke brugte penge på - blir det altså kun til 10 point for et perfekt svar...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-03-07 18:24

Du kan være fuldstændig sikker på det er fup og fiduser for alle pengene, det kan simpelthen ikke genetisk lade sig gøre...

iah

Kommentar
Fra : lyngballe

Dato : 12-03-07 18:24

Jeg kender kun ét åndsvagt blad, nemlig "En skør verden".
Jeg tror bestemt, at det var 100% upålideligt.
Hvilke andre blade er det, du finder skøre?
Vl h L

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 12-03-07 18:24

Det kan vel godt passe.
Der er i Danmark folk der har sex med dyr, så hvorfor ikke.

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-03-07 18:44

Fup og fiduser og en der er skrap til billedbehandling...som f.eks. i linket her

http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=21785

mvh dova

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 12-03-07 18:50

Sex med en krokodille! - - Var det oralsex? Så tror jeg gerne det var et frygteligt syn!
afkom nej. Sex med dyr forekommer MÅSKE! Men man har da aldrig set afkom af forskellige arter.Bortset fra hest og æsel. Vorherre/naturen har nok sikret sig at det ikke kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-03-07 18:54

Nu forstår jeg hvorfor strudsen gemmer hovedet, den er bange for at du skal stjæle perlen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-03-07 19:45

Et perfekt svar er i stil med bladets historier.
Altså helt hen i vejret.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 12-03-07 22:12

LoooL.. for 15 år siden købte jeg de blade fast hver gang.. ikke fordi man troede på dem, men det var sq nogen spændende historier..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-03-07 23:55

dova -> Dine 'horn'-fisk må hellere ta' sig i agt for mine katte:

http://www.sitecenter.dk/liina/nss-folder/temp/miss1.jpg

http://www.sitecenter.dk/liina/nss-folder/temp/miss2.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-03-07 02:44
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-03-07 08:15

mulbery ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-03-07 09:34
Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 10 point
Dato : 13-03-07 09:38
Godkendelse af svar
Fra : mystik

Dato : 14-03-07 16:44

Tak for svaret mulberry.
Nå det var SÅDAN "en skør, skør verden" blevc skabt..................!