/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
hjælp
Fra : ligeham
Vist : 564 gange
100 point
Dato : 12-03-07 16:33

Hej allesammen igen

Jeg har en printer ved navn Cannon pixma 4200. og jeg lægger b.la farve på cd/dvder mit problem er at blækpatronerne er for dyre.

Jeg ved godt at man kan købe hvor chip kan skiftes og har prøvet det. det holder ikke i længden.

jeg vil gerne have hjælp til at finde en printer som kan lægge farve på cd/dvder og hvor patronerne er til at betale på links nordic-ink.dk kan man få patroner helt ned til 20kr uden at skifte chip til nogle printere ( find et sted hvor jeg kan købe en printer og giv mig et links hvor de har billige patroner. og der er 500 point hjemme

TAK ligeham

Accepteret svar
Fra : kategat

Modtaget 100 point
Dato : 12-03-07 18:31

Hejsa ligham

Du kan til den printer du har købe orginale patroner, når de så er tomme, kan du fylde dem op igen, du bore bare et lille hul i toppen, og fylder dem op. Husk at sætte et lille stykke tape over hullet igen.

Kategat

PS. Jeg bruger selv "pirat" blæk patroner, og flytter chippen over med en limpistol, og det fungere altså upåklageligt :) Men forstår godt din frustration...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-07 21:25

Det du søger findes IKKE.....

Der er ganske få printere der trykker/printer direkte på cd/dvd.....

Ingen af dem er med specielt billige patroner....

Det er patronerne de tjener penge på - ikke printerne.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-07 21:39
Kommentar
Fra : ligeham

Dato : 12-03-07 22:02

hej refi
det du har skrevet kan jeg selv finde ud af og har gjort, men kan du give mig et links hvor de virkelig har den til salg?? Kan du ikke li at spare penge ???

med venlig hilsen ligeham

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-07 22:15

Næhhhh

Den er nok ikke mere i produktion....

Så må du jo kigge brugt.....

Godkendelse af svar
Fra : ligeham

Dato : 15-03-07 07:58

Tak for svaret kategat. Har næsten fået det jeg var ude efter ha et godt forår Ligeham