/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Rip værktøj.
Fra : xodeus
Vist : 435 gange
50 point
Dato : 14-01-03 11:43

Hej allesammen.
jeg leder efter et freeware eller adware værktøj der ved indtastning af URL kan tage alle billeder under domænet måske endda længere nede i hierarkiet fx. www.microsoft.com så tager den alle billeder der ligger under / og hvis det kan lade sig gøre så måske længere nede end /../../../../. Er der nogen der kender til et så vil jeg gerne høre det fra Jer.

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 60 point
Dato : 14-01-03 12:18

Hej Xodeus,

der er nogle stykker her under kategorien "Offline Browsing" i Webattack's gratis sektion... -->
http://www.webattack.com/freeware/misctools/fwoffline.shtml

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-01-03 17:07

Ja, indtil man blokerer for det i sin .htaccess fil. Og det er temmelig egositisk at gøre sig skyldig i store regninger for forbrugt båndbredde og at dem som får regningen må lukke deres hjemmesider. Og det er absolut ikke meningen.

Og samtidig gør det, at andre ikke kan komme til den side, som dem der bruger et sådant værktøj. Jeg håber vedkommende som ejer hjemmesiden, blokerer disse værktøjer i sin .htaccess fil.

Godkendelse af svar
Fra : xodeus

Dato : 16-01-03 10:31

Tak for svaret strarup.