/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
1 mod 100 -hvordan ser det ud?
Fra : Georg2000
Vist : 658 gange
260 point
Dato : 12-03-07 11:05

Ligger du inde med en videooptagelse af et afsnit 1 mod 100 (et tv3 quizz show med Peter Schmeichel)?
Jeg har fået til opgave at lave et flash / powerpoint show, der kan bruges til afvikling af en omgang 1 mod 100 til en privat fest.
Dvs jeg skal lave skærmbilleder til kategorier, spørgsmål, svarmuligheder, svar, oversigt over hvor meget næste spg er værd osv.
Problemet er bare et jeg ikke har set programmet og derfor ikke ved hvordan design udtrykket er (farver, fonte, animationer mv).
Hvis du ligger inde med en videooptagelse af en af udsendelserne og har lyst til at dele det med mig (evt bare screen shots af enkelte scener) ville det være en rigtig stor hjælp.
Jeg ved det bliver sendt på fredag, men der er det desværre for sent for mig.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 12-03-07 14:28

Kan du mon ikke bruge noget herfra http://tinyurl.com/2brahl

Kommentar
Fra : Georg2000

Dato : 12-03-07 19:21

Har været der... Der er ikke rigtig noget brugbart desværre

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 12-03-07 22:48

Du må kunne bruge noget her

http://www.tv3.dk/game/1mod100/

Kommentar
Fra : Georg2000

Dato : 13-03-07 10:29

Desværre er der ikke noget af det jeg leder efter på tv3's hjemmeside. Har, som tidligere nævnt, selv tjekket den grundigt igennem.

Annuller spørgsmålet
Fra : Georg2000

Dato : 15-03-07 14:15

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål