/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Tdc Fjernsyn
Fra : november15
Vist : 577 gange
20 point
Dato : 11-03-07 15:25

Goddag.
Vi bor i et 2 etagers rækkehus i københavn, vi tænker på at få Tdc ,Bredbånd, Telefoni og Tv
men vi har set på deres hjemmeside at der skal en Digital modtager til at tilslutte på hvert fjernsyn, men det er sådan vi har 2 fjernsyn ovenpå.
Men man skal tilslutte scartkablet på fjernsynet i stuen, og samtidig skal man have forbindelse med de 2 fjernsyn ovenpå, det er meget omstændigt at trække scartkabel fra stuen op til to værelser ovenpå, er der ikke en lettere måde at gøre dette på.??
Jeg har tænkt på at købe en digital box hos Antennelageret og sætte ved hvert fjernsyn, de er jo noget billigere en Tdc som skal have 2000,- kr pr. styk
Men ved selvfølgelig ikke om dette virker, eller skal man købe Tdc s digitale boxe.??
Jeg vil være meget glad hvis der er nogen der kan give et godt råd, med tilslutning af mine fjernsyn på 1 sal.

Tak

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 11-03-07 16:07

Er det bredbåndsTV eller KabelTV du snakker om......

Kommentar
Fra : november15

Dato : 11-03-07 16:28

Det er bredbånds tv

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 11-03-07 16:36

Om du trækker en scart kabel mellem fjærnsynene, eller en kabel og 2 digitale boxer, så er det vel lettere og billigere med en lang scart kabel.
alimak

Kommentar
Fra : november15

Dato : 11-03-07 16:43

Hej alimak

Det jeg vil være fri for ar at trække en scartkabet imellem stuen og første sal, ( Det er lidt stort at trække imellem etage adskillesen )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-07 16:47

Så skal du da bare have TDC til at montere vægstik på 1.salen også.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-03-07 16:49

Og du må acceptere programmer fra Viasat.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-03-07 17:34

Jeg mener at når du har modtaget det igennem digital modtageren kører det videre via antenekabel til fjernsyn det gør det på min selector men den er også gammel så forhør dig igen hos TDC

dr.dem

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 11-03-07 17:55

Med en Selector skal man have en ved hvert tv for at se forskellige programmer samtidigt. Det er måske også derfor, at du skal have en box ved hver tv?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-03-07 18:09

Hvis man kun betaler for et program kan man se det på så mange TV man kan få på

dr.dem

Godkendelse af svar
Fra : november15

Dato : 11-03-07 20:32

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : november15

Dato : 11-03-07 20:36

Tak til alle for svarerne det var ok, så har jeg noget at starte på

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-03-07 20:36

Selv tak....

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 11-03-07 21:28

Det var ikke et svar. Det var et spørgsmål Refi kom med........
alimak