/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Dyson
Fra : bsorensenas
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 11-03-07 13:02

Er der nogen der har erfaring med den nye Dyson poseløse støvsuger?
Mon det er klogt at købe sådan een?

Accepteret svar
Fra : metteto

Modtaget 60 point
Dato : 11-03-07 13:19

Det kommer an på dit behov!

Hvis du ikke har gulvtæpper, kan det være lidt overdrevent at investere i en Dyson.

Har du husdyr med pels, der går i møblerne kan det være en rigtig god investering.

Har du astma-børn kan det være en rigtig god investering.

Men prøv at gå ud og kig på dem, får lidt forskellig vejledning i butikkerne, få nogle priser.
Gå på nettet og se hvad du kan finde den til her. Og gør op med dig selv hvad du vil.

Godkendelse af svar
Fra : bsorensenas

Dato : 11-03-07 14:09

Tak for svaret metteto.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-03-07 16:02

Men du kan ikke klare dig uden en støvsuger nr. 2
Vi har haft en dyson i nogle år og bruger en ældre støvsuger til rengøring ved brændeovn og når jeg har boret huller til at fjerne murestøv.
Dyson snupper alt når der har været en hund på besøg.
Vi rengør også Dyson med den gamle støvsuger.